القسام: ترور هنیه جنگ را به ابعاد جدیدی می‌کشاند-راهبرد معاصر

القسام: ترور هنیه جنگ را به ابعاد جدیدی می‌کشاند

گردان های القسام اعلام کرد که هرگز خون اسماعیل هنیه به هدر نخواهد رفت، بلکه مشعل راه آزادسازی فلسطین خواهد شد و این ترور نبرد را به ابعاد جدیدی خواهد کشاند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 31
کد خبر: ۲۵۲۶۲۴

به گزارش راهبرد معاصر، گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس، امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی این جنبش، را در حمله جنایتکارانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به محل اقامت وی در تهران تسلیت گفت.

 

در بیانیه القسام آمده است که رهبر مجاهد «ابوالعبد» پس از عمری جهاد، فداکاری و بخشش که طی آن شاهد مراحل مختلف پیشرفت این جنبش و مسیر جهادی آن بود، به شهادت رسید. وی سهم بسزایی در این مسیر داشت و طی آن خدمت زیادی به آرمان فلسطین کرد و نقش مهم و بارزی در تقویت مقاومت و یکپارچه سازی تلاش امت و بسیج نیروها و توانمندی‌ها در راستای متوجه کردن نگاه‌ها به سمت قدس داشت و در نهایت در پرافتخارترین نبردها یعنی «نبرد طوفان الاقصی» که ملت و آزادگان امت برای دفاع از مسجدالاقصی و مقدسات قدم در آن نهاده‌اند، به مقام رفیع شهادت نائل گشت.

 

القسام اظهار داشت که ترور جنایتکارانه رهبر مجاهد اسماعیل هنیه در قلب پایتخت ایران یک رخداد مهم و خطرناک است که نبرد را به سمت ابعادی جدید کشانده و پیامدهای بسیار بزرگی برای کل منطقه در پی خواهد داشت و دشمن با گسترش دایره جنگ و ترور رهبران مقاومت در میادین مختلف و زیر پا گذاشتن حاکمیت کشورهای منطقه مرتکب اشتباه شد. جنایتکاری چون نتانیاهو که جنون قدرت او را کور کرده، دشمن اشغالگر صهیونیستی را به ورطه نابودی کشانده و زوال و نابودی این رژیم در سرزمین فلسطین را برای همیشه سرعت می‌بخشد.

 

در این بیانیه آمده است که زمان آن رسیده که عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یابد و جلوی ادامه جنایات وحشیانه آن‌ها گرفته شود و دستانی که اینجا و آنجا اقدام به جنایت می‌کند، قطع شود. جنایات بی‌‌وقفه رژیم صهیونیستی در همه عرصه‌ها و میادین، زنگ خطری برای همه کشورها و ملت‌های منطقه است و باید انگیزه‌ای برای همگان جهت حمایت و پشتیبانی از مقاومت فلسطین باشد چرا که خط مقدم دفاع از کل امت اسلامی است، به همین خاطر دشمن به شدت در تلاش است آن را شکست دهد تا فرصت برای جنایت بزرگتر علیه کشورها و ملت‌های منطقه برایش فراهم گردد.

 

القسام افزود، خون شهید اسماعیل هنیه که امروز با خون کودکان، زنان، جوانان و سالخوردگان غزه و خون مجاهدان ملت و امت ما در هم آمیخته، تاکیدی است بر اینکه مقاومت و رهبران آن در کنار دیگر فرزندان ملت خود، در قلب نبرد با دشمن قرار دارند و این خون‌های پاک و عزیز نزد خداوند هرگز هدر نخواهد رفت، بلکه مشعل راه آزادسازی فلسطین خواهد بود و دشمن صهیونیستی به یاری خداوند بهای جنایات خود را در غزه، کرانه باختری، اراضی اشغالی و هر جایی که دستان مجاهدان ملت و امت به آن برسد، خواهد پرداخت./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده