رقیب طارمی در اینتر به کومو ملحق می‌شود؟-راهبرد معاصر

رقیب طارمی در اینتر به کومو ملحق می‌شود؟

مهاجم اتریشی تیم فوتبال اینتر ممکن است راهی تیم تازه وارد سری A شود.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 31
کد خبر: ۲۵۲۶۵۸

به گزارش راهبرد معاصر؛  مارکو آرناتوویچ که تابستان گذشته با قرارداد قرضی از بولونیا به اینتر پیوست و در ادامه قراردادش با این باشگاه تا پایان ماه ژوئن 2025 قطعی شد، با توجه به اضافه شدن مهدی طارمی به خط حمله اینتر و درخشش لائوتارو مارتینس و مارکوس تورام در خط حمله این تیم در فصل گذشته، نامش در لیست خروجی این باشگاه ایتالیایی قرار دارد.

بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «ایل ‌جورنو» چاپ میلان؛ آرناتوویچ روز گذشته (سه‌شنبه) در شهر کومو دیده شده است، شهری واقع در شمال ایتالیا که تیم این شهر یعنی کومو 1907 با سرمربیگری سسک فابرگاس فصل اخیر توانست به سری A ایتالیا صعود کند. طبق این گزارش؛ هنوز مشخص نیست که آیا این مهاجم اتریشی با مدیران باشگاه کومو ملاقاتی داشته است یا خیر!

آرناتوویچ 35 ساله که فصل گذشته در 35 بازی برای تراتزوری به میدان رفت و آمار 7 گل‌زده و 3 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت، هنوز تمایلی به جدایی از اینتر نشان نداده، این در حالی است که به نظر می‌رسد با وجود طارمی، حالا او گزینه چهارم برای خط حمله در انتخاب‌های سیمونه اینزاگی باشد. 

کومو برای فصل جدید بازیکنانی همچون رافائل واران، آندره‌آ بلوتی، آلبرتو مورنو و په‌په رینا را به ترکیب خود اضافه کرده است./تسنیم

کلمات کلیدی: مهدی طارمی
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده