دبل مهدی طارمی مقابل لاس پالماس-راهبرد معاصر

دبل مهدی طارمی مقابل لاس پالماس

تیم فوتبال اینتر ایتالیا موفق شد با درخشش مهدی طارمی لاس پالماس اسپانیا را مغلوب کند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۵ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۲۵۱۹۰۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم فوتبال اینتر سومین دیدار پیش فصل خود را از ساعت ۲۱ مقابل لاس پالماس اسپانیا در استادیوم اورگل شهر چزنا برگزار کرد و در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر صفر اینتر به پایان رسید.

افعی‌ها قبل از این دیدار مقابل تیم‌های لوگانو و پرگولتسه با درخشش مهدی طارمی به برتری دست پیدا کرده بودند و لاس پالماس که فصل گذشته را در رتبه شانزدهم لالیگا به پایان رساند به مراتب حریف قدرتمندتری نسبت به ۲ دیدار قبلی افعی‌ها بود.

 

مهدی طارمی ستاره ایرانی و جدید تیم فوتبال اینتر که در دیدارهای قبلی ۳ گل و یک پاس گل را در کارنامه خود ثبت کرده بود و شروعی طوفانی در لباس این تیم داشت در این دیدار نیز از ابتدا با لباس جدید اینتر که منقش به دو ستاره به نشانه ۲۰ قهرمانی سری آ به میدان رفت.

طارمی در این دیدار نیز به درخشش خود ادامه داد. او در دقیقه ۱۰ موفق شد یک ضربه پنالتی را برای اینتر از مدافع حریف بگیرد و خودش با یک ضربه چیپ به مرکز دروازه، دینکو هورکاس، سنگربان لاس پالماس را فریب داد و توپ را به گل تبدیل کرد.

 

این پایان کار نبود، در دقیقه ۳۷ مهاجم ایرانی اینتر موفق شد روی یک کار تیمی زیبا گل دوم را به ثمر برساند. پاس رو به بیرون هنریک میخیتاریان به طارمی رسید و این بازیکن به راحتی با یک ضربه بغل پا گل دوم را وارد دروازه لاس پالماس کرد.

فدریکو دیمارکو در دقیقه ۸۵ موفق شد گل سوم را برای اینتر به ثمر برساند و طارمی نیز در دقیقه ۸۷ جای خود را به کوئتو داد./ایرنا

کلمات کلیدی: مهدی طارمی
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده