بازداشت خطیب مسجدالاقصی به خاطر تسلیت گفتن شهادت هنیه-راهبرد معاصر

بازداشت خطیب مسجدالاقصی به خاطر تسلیت گفتن شهادت هنیه

نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات وقیحانه خود، امروز خطیب مسجدالاقصی را بازداشت کردند؛ زیرا وی شهادت رئیس فقید دفتر سیاسی جنبش حماس را تسلیت گفته بود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 02
کد خبر: ۲۵۲۸۷۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ منابع فلسطینی خبر دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز جمعه شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجدالاقصی را بازداشت کردند.
به گفته این منابع، پس از اینکه شیخ صبری، شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس فقید دفتر سیاسی جنبش حماس را در خطبه‌های نماز جمعه تسلیت گفت، دستور بازداشت وی صادر شد.
«حمزه قطینه» وکیل صبری می‌گوید که صهیونیستها پس از محاصره منزل وی در قدس اشغالی، خطیب الاقصی را بازداشت کردند.
صهیونیستها پس از به شهادت رساندن هنیه و «فؤاد شکر» فرمانده ارشد حزب‌الله لبنان، به شدت وحشت زده هستند؛ به نحوی که روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارانوت»، امروز فاش کرد کابینه رژیم صهیونیستی در راستای آمادگی برای عملیات‌های محور مقاومت، به وزرای خود تلفن‌های همراه ماهواره‌ای داد.
 این اقدام برای جلوگیری از قطع ارتباط وزرا و مقامات اسرائیلی در صورت پاسخ محور مقاومت به ترور این شهیدان انجام شده است.
این رسانه اسرائیلی می‌گوید برخی از وزرای اسرائیلی این تلفن‌های ماهواره‌ای را دریافت کرده‌اند و به برخی دیگر دستور داده‌ شده فورا این تلفن‌ها را تهیه کنند .
یدیعوت آحارانوت اشاره کرد که برخی از دفاتر کابینه اسرائیل خود را برای این وضعیت آماده‌ کرده‌اند و تلفن‌های ماهواره‌ای دریافت کرده‌اند. 
«یوسی شیلی» مدیر دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی جلسه‌ای تصویری که روز گذشته با مدیران وزارتخانه‌های این رژیم برگزار شده است، از مقامات اسرائیلی خواسته است که از وجود ژنراتورهای برق و پر بودن مخازن با سوخت دیزل برای جلوگیری از قطعی ارتباط تلفنی اطمینان حاصل کنند؛ اما باعث ایجاد رعب و وحشت نشوند./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده