گائل کاکوتا مشروط با استقلال قرارداد بست و رفت-راهبرد معاصر

گائل کاکوتا مشروط با استقلال قرارداد بست و رفت

گائل کاکوتا قبل از خروج از ترکیه، با استقلال قرارداد مشروط بست.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 02
کد خبر: ۲۵۲۸۷۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ گائل کاکوتا که برای مذاکره همزمان با تیم استقلال و یک باشگاه ترک، به استانبول سفر کرده بود، پیش از خروج از ترکیه با استقلال قرارداد مشروط بست.

برابر با اخبار رسیده از ترکیه، کاکوتا اصرار داشت در همان ترکیه تست پزشکی بدهد اما استقلالی ها بدون توجه به این نکته که باید تست در یک کلینیک معتبر انجام شود، او را به مرکزی در نزدیکی همان اردوگاه خود بردند که ریپورت ترکی این آزمایشگاه مورد تایید ایفمارک قرار نگرفت و مقرر شد کاکوتا یک بار دیگر در ترکیه و یا این بار در تهران نست بدهد.

در نهایت پس از چانه زنی های بسیار، قرار شد استقلالی ها ابتدا تلاش کنند ریپورت تست های کاکوتا را به زبان انگلیسی بگیرند و به تهران بفرستند تا کاکوتا به فرانسه برگردد و سپس همراه خانواده اش به تهران بیاید. طبیعی است اگر ریپورت انگلیسی ارسالی از ترکیه مورد تایید ایفمارک قرار نگرفت، کاکوتا این بار باید در تهران تست بدهد.

امروز در ترکیه، آخرین مذاکره میان مدیران استقلال و گائل کاکوتا انجام شد و این ستاره با استقلال قرارداد مشروط بست.

قرارداد بسته شده میان باشگاه استقلال و گائل کاکوتا به دو شرط دارای اعتبار است که هر طرف قرارداد یکی از دو شرط را در آن گنجانده است.

گائل کاکوتا در این قرارداد تاکید کرده تنها در صورتی خود را به باشگاه استقلال متعهد می داند که استقلال پیش پرداخت قرارداد او را بلافاصله پس از ورودش به تهران به صورت نقدی پرداخت کند. باشگاه استقلال هم در همین توافق نامه ذکر کرده قرارداد تنها در شرایطی معتبر خواهد بود که کاکوتا مصدوم یا بیمار نباشد و ایفمارک سلامت او را تایید کند.

گفته می شود استقلالی ها حتی با گائل کاکوتا عکس یادگاری هم انداخته اند. مدیران استقلال می گویند پول کاکوتا در تهران آماده است و از این بابت نگرانی ندارند./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده