قالیباف:‌ طوفان الاقصی آغازی بر پایان موجودیت رژیم صهیونیستی بود-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

قالیباف:‌ طوفان الاقصی آغازی بر پایان موجودیت رژیم صهیونیستی بود

رییس مجلس گفت: هرگز نباید فراموش کنیم که بعد از طوفان الاقصی آغازی بر پایان موجودیت رژیم صهیونیستی کلید خورد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 04
کد خبر: ۲۵۳۱۵۷

به گزارش راهبرد معاصر، محمد باقر قالیباف در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: طعم شیرین جشن مردم سالاری دینی که در مراسم تحلیف رییس جمهور تعریف شد با شهادت اسماعیل هنیه به تلخی گرایید. اما تردید نداریم با پاسخ کوبنده ایران کام مردم و نیروهای مقاومت بار دیگر چنان شیرین می‌شود که این رژیم و کشور حامی مجبور خواهد شد نظام محاسباتی خود را اصلاح کنند.

 

رییس مجلس افزود: هرگز نباید فراموش کنیم که بعد از طوفان الاقصی آغازی بر پایان موجودیت رژیم صهیونیستی کلید خورد، بنا بر این هر قدر هم تلاش کنند تا با عملیات روانی اقدامات تروریستی خود را پیروزی جلوه دهد باید به یاد داشتیم این عملیات‌ها از سر ضعف و استیصال است.

 

قالیباف گفت: ایران عزیز ما نخواهد گذاشت تعرض بر خاکش بی پاسخ بماند در همین راستا این جانب به نمایندگی از منتخبین مردم مجلس شورای اسلامی خواهان پاسخی ارزنده است و از مسئولان حمایت کامل می‌کند.

 

وی گفت: فرا رسیدن روز حقوق بشر را گرامی می‌دارم امروز امریکا از مدعیان دروغین حقوق بشر است، ملت‌های جهان باید دست به دست هم بدهند و با دفاع از حقوق مردم بی گناه فلسطین مقابل رژیم صهیونیستی بایستند.

 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی بعد پایان سخنان رئیس مجلس شورای اسلامی و درخواست پاسخ به ترور شهید هنیه با شعار مرگ اسرائیل رژیم صهیونیستی را محکوم کردند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده