انتقادات شدید داور فوتبال از مهدی تاج-راهبرد معاصر

انتقادات شدید داور فوتبال از مهدی تاج

یاسر همرنگ داور فوتبال در حین سخنرانی مهدی‌ تاج از مشکلات داوری صحبت کرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 05
کد خبر: ۲۵۳۴۴۶

به گزارش راهبرد معاصر؛یاسر همرنگ داور فوتبال در حین سخنرانی مهدی تاج  رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم تقدیر از داوران استان تهران انتقادات شدیدی نسبت به حقوق دریافتی داوران کرد که این سخنان با تشویق و حمایت دیگر داوران حاضر در جلسه همراه شد.

وی گفت: تعداد بازی‌های لیگ ۲۴۰ بازی است و میانگین هر بازی ۲۰ میلیون می‌شود چهار میلیارد و هشتصد، این رقم یک بازیکن درجه سوم هم نیست، چطور می‌گویید دید ما مثبت است؟ داوران اجازه مصاحبه ندارد، کمیته‌داورانی تشکیل دادید که ۳ تاشون لیگ ۲ را هم ندیدند، شما می‌گویید ۲ تا چیز در این فوتبال مهم است، تیم ملی و داوران، برای تیم ملی چه لباسی تهیه می‌کنید و برای داوران چه لباسی؟ کجا می‌توانند اعتراض کنند؟

همرنگ ادامه داد: تا داوری مصاحبه می‌کند می‌گویید نباید حرف بزنند، داوران بین‌المللی نمی‌توانند حرف بزنند، مجموعه‌ای که اجازه صحبت کردن به داورانش نمی‌دهد چطور می‌خواهد دنبال صداقت بگردد؟ اگر داور صحبت نکند چه کسی می‌خواهد حرف بزند!

وی بیان کرد: اگر دوستان ناراحت نمی‌شوند ادامه بدهم، متاسفانه کسانی که زیر مجموعه شما هستند گزارش درستی به شما نمی‌دهند، شما آدم باهوشی هستید که متوجه شوید داوران ما فرسوده شدند، ما را آنقدر سرمان زدند و ساکتمان کردند در خانه هرکسی به ما تو می‌گوید به آنها می‌پریم، من ۲۵ سال قضاوت کردم، از نونهالان تا لیگ برتر آمدم، یک نفر از من طلبکار نیست، اما از همه طلبکار هستم که سالم زندگی کردم، بعد از ۲۵ سال این وضع زندگی است، من معلم باید از مدیرم مرخصی بگیرم تا بتوانم قضاوت کنم، داور بانوان ما ۶ بازی رفته و ۴ میلیون و هشتصد برای او ریختند، بیژن حیدری بیشترین بازی را قضاوت کرده ۱۰۰ میلیون تومان نگرفته، ناظر بازی یک میلیون و هشتصد دریافتی دارد، آیا این توهین به داوران نیست؟

یاسر همرنگ چند روز پیش با انتشار پستی در صفحه شخصی اش از دنیای داور خداحافظی کرده بود./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده