گمانه‌زنی «یدیعوت آحارنوت» از مراکزی که ایران و حزب‌الله به آن حمله خواهند کرد-راهبرد معاصر

گمانه‌زنی «یدیعوت آحارنوت» از مراکزی که ایران و حزب‌الله به آن حمله خواهند کرد

صهیونیست‌ها اهدافی را پیش‌بینی کرده‌اند که احتمالا مورد حملات انتقام‌جویانه ایران و حزب الله در پی ترور شهیدان هنیه و فواد شکر قرار خواهند گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 08
کد خبر: ۲۵۳۷۷۴

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» گزارش داد که رژیم اسرائیل تلاش می‌کند نحوه واکنش ایران و حزب الله را دریابد، اما در عین حال نمی‌خواهد به گونه‌ای عمل کند که به نفع جبهه مقاومت باشد.

 

این رسانه نوشت: آمریکا در پشت پرده با کشور‌های ائتلاف به دنبال مقابله با حمله ایران است و از آن هراس دارد که ایرانی‌ها از حمله قبلی که طی آن پهپاد‌ها و موشک‌های شلیک شده رهگیری شدند، درس گرفته باشد. آمریکایی‌ها بر این باورند که ایران به شکل مناسب از حزب الله و متحدان دیگر به منظور عبور از پدافند هوایی بهره خواهند برد.

 

یدیعوت آحارنوت در ادامه به اهدافی اشاره کرده است که از سوی ایران و حزب الله هدف قرار خواهند گرفت و عبارتند از کنست، دفتر نخست وزیری، مقر اقامت نخست‌وزیر، وزارت جنگ در تل‌آویو، پایگاه‌های نیروی هوایی، پایگاه‌های اطلاعاتی و مقر‌های موساد و شاباک.

 

این رسانه نوشت: بیم هدف قرار گرفتن برخی زیرساخت‌ها مانند نیروگاه‌های انرژی، بنادر، فرودگاه‌ها، انبار‌های آمونیاک، مراکز سوخت، تقاطع‌ها و جاده‌های اصلی وجود دارد.

 

یدیعوت آحارنوت ادامه داد: احتمال هدف قرار گرفتن اسرائیلی‌ها در تل‌آویو، حیفا و دیگر شهر‌ها وجود دارد. این اقدام به طور حتم به گسترش درگیری منجر می‌شود و این موضوعی است که آنها از آن اجتناب می‌کنند و بنابرین احتمالش کم است.

 

رسانه مذکور همچنین از پیش‌بینی در این رژیم درباره حملات سایبری خبر داده است که سامانه‌های هشداری و ارتباطاتی را فلج می‌کند./ ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده