قیمت خودرو امروز ۱۸ مرداد ۱۴۰۳/ ریزش قیمت ادامه دارد؟-راهبرد معاصر

قیمت خودرو امروز ۱۸ مرداد ۱۴۰۳/ ریزش قیمت ادامه دارد؟

قیمت خودرو امروز 18 مرداد 1403 همانند روزهای گذشته روند نزولی را طی می‌کند. البته تعداد انگشت‌شماری از نحصولات هم با شیب صعودی گرفته‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 08
کد خبر: ۲۵۳۷۸۹

به گزارش راهبرد معاصر، قیمت خودرو امروز 18 مرداد 1403 اعلام شد. طبق داده‌های اعلامی ریزش قیمت خودرو‌ها در بازار داخلی و مونتاژی از 500 هزار تومان تا 39 میلیون تومان است. البته تعدادی معدودی از آنها شامل پیکاپ فوتون (اتوماتیک) و X33 کراس (دستی) و کی‌ام‌سی J7 با شیب صعودی بر خلاف تمامی خودرو‌ها معامله می‌شوند.

 

همچنین با توجه به نرخ دلار، محصولات داخلی و مونتاژی با روندی که غالباً کاهشی است گزارش می‌شود.

 

پژو پارس TU5 از سدان‌های پرطرفدار و با شتاب شرکت ایران خودرو محسوب می‌شود. خودروی مذکور امروز با روند یکسان به کار خود ادامه داده و به روند کاهشی خود در آخر هفته خاتمه داد. این خودرو با روند ثابت به نرخ 863 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کوییک GXR-L و انواع مدل این خودرو از ابتدای معاملات امروز با روند نزولی کار خود را شروع کردند و با افت سه میلیون تومانی به نرخ 425 میلیون تومان رسیده است.

 

پژو 207 دنده‌ای هیدرولیک از دسته محصولات محبوب داخلی ایران خودرو به شمار می‌رود که با ریزش پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت 700 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

 

اطلس از دسته محصولات جدید شرکت سایپا با کاهش چهار میلیون و 500 هزار تومان در بازار به قیمت 524 میلیون تومان گزارش می‌شود.

 

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی مانند محصولات داخلی با تغییر همراه بوده اما شدت و میزان آن کمتر است.

 

هایما 8 اس ( 8S ) با افت 10 میلیون تومانی به قیمت یک میلیاردو 835 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

 

آریزو 5 اسپورت از محصولات لوکس مدیران خودرو محسوب می‌شود که با شیب منفی 25 میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و 335 میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

 

دیگنیتی پرستیژ از محصولات نوسانی از ابتدای معاملات امروز با افت 25 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 170 میلیون تومان گزارش می‌شود.

 

لاماری هیبرید به روند ثابت خاتمه داده و امروز با افت 20 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 390 میلیون تومان معامله می‌شود./ تجارت نیوز

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده