حزب‌الله سامانه‌های گنبد آهنین و دو پادگان اسرائیل را هدف قرار داد-راهبرد معاصر

حزب‌الله سامانه‌های گنبد آهنین و دو پادگان اسرائیل را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان از چندین حمله موفق موشکی به مواضع ارتش اشغالگر در شمال فلسطین اشغالی از جمله پادگان «زرعیت» و «برانیت» خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۲ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 08
کد خبر: ۲۵۳۸۱۵

به گزارش راهبرد معاصر. مقاومت اسلامی لبنان عصر امروز از چهار حمله موفق موشکی به مواضع ارتش اشغالگر اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.در اطلاعیه مقاومت اسلامی لبنان آمده است که رزمندگان لبنانی در حمله اول با موشک‌های کاتیوشا، سامانه‌های گنبد آهنین، توپخانه و محل استقرار ماشین آلات نظامی در منطقه «خربه منوت» در غرب الجلیل واثع در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.مقاومت اسلامی لبنان در حمله دوم با موشک‌های «برکان»، پادگان «زرعیت» (مقر فرماندهی گردان وابسته به تیپ غربی) را هدف قرار داد.

 

در عملیات سوم نیز ساعت 5 عصر به وقت محلی، پایگاه «السماقه» در بلندی‌های «کفرشوبا» با موشک مورد هدف قرار گرفت که به اصابت دقیق همراه بود.مقاومت اسلامی لبنان همچنین با موشک‌های «برکان» پادگان «برانیت» را در هم کوبید که موجب تخریب بخشی از سازه‌های این مکان و آتش‌سوزی در آن شد.در این راستا رادیوی ارتش اسرائیل اعلام کرد که 15 موشک از سمت لبنان در مناطق «شلومی» و «الکابری» واقع در غرب الجلیل سقوط کرده است.

 

شبکه 12 اسرائیل نیز خبر داد که در پی اصابت موشک‌های حزب‌الله در نزدیکی شهرک «عبدون» آتش‌سوزی رخ داده و هنوز نیروهای آتش‌نشانی موفق به مهار آن نشده‌اند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده