بن غفیر: باید غزه را برای همیشه اشغال کنیم-راهبرد معاصر

بن غفیر: باید غزه را برای همیشه اشغال کنیم

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این رژیم نباید با حماس مذاکره کند بلکه باید غزه را به طور همیشگی اشغال کند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 11
کد خبر: ۲۵۴۰۳۸

به گزارش راهبرد معاصر، ایتامار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که انتقال کمک‌های بشردوستانه و سوخت به غزه باید متوقف شود تا زمانی که همه اسرای این رژیم برگردند.

 

براساس گزارش النشره، او در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما باید آوارگی از غزه را تشویق و آن را برای همیشه اشغال و کنترل کنیم. بنیامین نتانیاهو با موافقت با انعقاد قرارداد با حماس برای توقف جنگ و تبادل اسرا، مرتکب اشتباهی جدی خواهد شد.

 

بن غفیر با بیان اینکه تنها یک راه برای بازگرداندن اسرای صهیونیست از غزه وجود دارد و آن افزایش حملات نظامی است، افزود: اما این مزخرفات چیست که ما برویم و با آنها بنشینیم و مذاکره کنیم.

 

این وزیر صهیونیست درحالی است که قطع کمک‌های بشردوستانه و سوخت صحبت می‌کند که درحال حاضر نیز به دلیل محدودیت‌هایی که این رژیم گذاشته است سازمان‌های بین المللی اجازه کمک رسانی به غزه را ندارند. 

 

از سویی دیگر رژیم صهیونیستی با ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران و حمله به محل اسکان آوارگان در غزه و قتل عام غیرنظامیان نشان داده است که خواهان مذاکره نیست و راه نظامی را در پیش گرفته است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده