عامل آتش‌سوزی کوه گوشتی شناسایی شد-راهبرد معاصر

عامل آتش‌سوزی کوه گوشتی شناسایی شد

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهگیلویه از مهار آتش‌سوزی کوه گوشتی ضرغام‌آباد خبر داد و گفت: عامل آتش‌سوزی شناسایی شد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 11
کد خبر: ۲۵۴۰۶۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی کریمی اظهار داشت: صبح امروز مراتع و جنگل‌های کوه گوشتی ضرغام آباد از توابع شهرستان کهگیلویه طعمه حریق شد که به محض ارائه گزارش، جنگل‌بانان در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به وزش شدید باد و پوشش گیاهی کم‌نظیر منطقه دچار آتش سوزی، عنوان کرد: جنگلبانان با کمک نیرو‌های مردمی در کمترین زمان ممکن آتش را مهار کردند و در واقع از خسارت بیش از این ممانعت کردند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه پایش کوه گوشتی ضرغام‌آباد ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به اتمام رسید، ادامه داد: با توجه به اینکه عامل آتش‌سوزی انسانی و یه صورت عمدی بود، شناسایی و دستگیری در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هنوز میزان خسارت مشخص نیست، خاطرنشان کرد: واقعیت امر در همان لحظات شروع آتش سوزی با دستور دادستان شهرستان کهگیلویه و با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان، پلیس اطلاعات نیرو انتظامی و کلانتری ۱۲، عامل آتش‌سوزی شناسایی و برای فرد خاطی پرونده قضایی تشکیل و در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهگیلویه تأکید کرد: در حفاظت از انفال و منابع طبیعی با هیچ کسی تعارف نداریم، و البته حساسیت و دغدغه دستگاه قضایی و انتظامی قابل تقدیر است. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده