روز 311 طوفان الاقصی/ بمباران مناطق مسکونی نوار غزه همچنان قربانی می‌گیرد-راهبرد معاصر

روز 311 طوفان الاقصی/ بمباران مناطق مسکونی نوار غزه همچنان قربانی می‌گیرد

تداوم حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و وقوع درگیری‌های مسلحانه میان نیروهای مقاومت و عناصر صهیونیست در کرانه باختری از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 12
کد خبر: ۲۵۴۱۵۸

به گزارش راهبرد معاصر، حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در حالی تداوم دارد که نیروهای مقاومت مستقر در کرانه باختری در برابر تجاوزات روزانه نظامیان صهیونیست به این منطقه دست بسته نبودند و وارد عمل شدند.

 

حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که بمباران منطقه بنی سهیلا واقع در شرق شهر خان یونس چندین شهید و زخمی برجای گذاشته است.

 

این جنگنده‌های صهیونیستی منزل جمیل مزهر معاون دبیرکل جبهه مردمی فلسطین در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را نیز بمباران کردند.

 

همزمان با حملات هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، توپخانه این رژیم نیز منطقه شرقی شهر خان یونس را زیر آتش گرفت.

 

بمباران مناطق مسکونی نوار غزه همچنان قربانی می‌گیرد

این حملات توپخانه ای شرق دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه را نیز در برگرفت.

 

هلاکت نظامی صهیونیست به دست نیروهای قسام در شهرک «محولا»

از سوی دیگر گردان‌های قسام اعلام کرد مسئولیت عملیات ضدصهیونیستی در شهرک اشغالی محولا را برعهده می‌گیرد.

 

به گزارش شبکه المیادین، گردان‌های قسام تاکید کرد که رزمندگان این گردان‌ها موفق شدند روز گذشته یکی از نظامیان صهیونیست را از مسافت صفر نزدیک شهرک اشغالی محولا در غور اردن واقع در شمال کرانه باختری به هلاکت برسانند.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: رزمندگان ما بعد از اجرای موفقیت آمیز این عملیات به مواضع خود بازگشتند.

 

رسانه‌های صهیونیستی نیز اذعان کردند، این نظامی صهیونیست که در عملیات محولا به هلاکت رسیده طی ماه‌های گذشته در نوار غزه حضور داشت.

 

گردان‌های قسام تاکید کرد که این عملیات در پاسخ به کشتار وحشیانه آوارگان فلسطینی در مدرسه تابعین نوار غزه صورت گرفته است.

 

این گردان‌ها اضافه کرد که رزمندگان فلسطینی در کرانه باختری که با یحیی السنوار تجدید بیعت کرده‌اند همچنان آماده بوده و اشغالگران صهیونیست را در سراسر فلسطین اشغالی دنبال می‌کنند.

 

رسانه‌های عبری زبان همچنین اذعان کردند که عومر گینزبورگ یکی از نظامیان صهیونیست در یگان چتربازان روز یکشنبه در درگیری‌های جنوب نوار غزه به هلاکت رسید./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده