حزب الله همه دفاتر خود در بیروت را تخلیه کرد-راهبرد معاصر

حزب الله همه دفاتر خود در بیروت را تخلیه کرد

رسانه‌های لبنانی از تحرکات بی‌سابقه در دفاتر حزب‌الله و تخلیه همه دفاتر این جنبش در بیروت خبر می‌دهند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 12
کد خبر: ۲۵۴۱۸۸

به گزارش راهبرد معاصر، روزنامه لبنانی الجمهوریه گزارش داد که حزب الله تمامی دفاتر خود در حومه جنوبی بیروت از جمله دفتر سیاسی را تخلیه کرد.

 

براساس گزارش سما الاخباریه، به نوشته روزنامه الجمهوریه تخلیه دفاتر شامل بردن رایانه و سایر تجهیزات نیز بود. این روزنامه ادعا کرد که این نشانه یک اقدام قریب الوقوع انتقام جویانه است.

 

الجمهوریه افزود: فرماندهی حزب الله خود را برای بدترین شرایط در صورت واکنش اسرائیل آماده می‌کند. همچنین تحرکات بین‌المللی غرب در لبنان، احتمال وقوع بدترین سناریو را شبیه‌سازی می‌کند.

 

در همین راستا ولید الکیلانی، مسئول رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در لبنان گفت که پاسخ به ترورها و جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی، قطعی است و چگونگی آن را خود حزب الله مشخص خواهد کرد.

 

در پی شهادت اسماعیل هنیه و فواد شکر، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان فرمانده را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت. از سویی دیگر رادیو رژیم صهیونیستی اذعان کرد که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار