انجام پرواز‌های فوق‌العاده نجف از هفته آینده-راهبرد معاصر

انجام پرواز‌های فوق‌العاده نجف از هفته آینده

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پرواز‌های فوق‌العاده به نجف از هفته آینده پس از اتمام ظرفیت فروش بلیت‌ها انجام می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 14
کد خبر: ۲۵۴۴۶۵

به گزارش راهبرد معاصر، محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه ۳۰ درصد باقی مانده بلیت پروازهای اربعین تا روز شنبه  عرضه می شود،  گفت: مجوز پروازهای فوق العاده را هم اگر فرودگاه نجف با سازمان هواپیمایی کشوری همکاری کرده و ارائه کند تا پایان مراسم اربعین به شرکت‌های هواپیمایی خواهیم داد تا بخشی از تقاضاهای موجود را بتوانیم پاسخ دهیم.

 

او ادامه داد: در شرایط کنونی با توجه به افزایش گرمای هوا نشست و برخاست برای پروازها در فرودگاه نجف با مشکل انجام می شود. بنابراین در تلاش هستیم بتوانیم بخشی از نیاز متقاضیان را از طریق ارائه مجوزهای فوق العاده پاسخ گو باشیم.

 

محمدی بخش تاکید کرد: تمامی روند فروش و عرضه بلیت با نرخ های مصوب از سوی سازمان هواپیمایی کشوری کنترل شده و روز گذشته هم بازرسان سازمان هواپیمایی به شرکت های هواپیمایی مراجعه کرده و روند فروش را به متقاضیان به صورت  دقیق بررسی کردند. 

 

او گفت: میزان عرضه و تقاضا برابر نیست. از هر ۴ نفر یک نفر می تواند بلیت خریداری کند و ظرفیت محدود است اما با توجه به این شرایط عرضه در سایت ها همچنان انجام می شود.

 

وی گفت: از ۲۴ مرداد تا ۹ شهریورماه قیمت بلیت پروازهای نجف از تهران ۱۰ میلیون تومان و از استان های شرقی ۱۲میلیون تومان است./ باشگاه خبرنگاران

کلمات کلیدی: تهران نجف گرما
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار