رئیس سازمان برنامه و بودجه: بهبود معیشت بازنشستگان در دستور کار است-راهبرد معاصر

رئیس سازمان برنامه و بودجه: بهبود معیشت بازنشستگان در دستور کار است

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: از سرپرست معاونت توسعه مدیریت و امور مجلس سازمان خواسته‌ام که همه راهکار‌های قابل اجرا و عملیاتی برای بهبود معیشت بازنشستگان سازمان برنامه و بودجه کشور را بررسی کرده و طرح‌های فوریت‌داری را در این زمینه در دستور کار سازمان قرار دهند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۵ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 14
کد خبر: ۲۵۴۵۰۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ اعضای هیات‌مدیره کانون بازنشستگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در دیداری که عصر چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ با «سید حمید پورمحمدی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، برگزار شد، به بیان دیدگاه‌های خود و مهم‌ترین مسائل و نیاز‌های کانون بازنشستگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور پرداختند.

«سید حمید پورمحمدی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های بازنشستگان سازمان گفت: مدیریت سازمان، حداکثر مساعدت و همراهی را برای رفع نیاز‌های جامعه بازنشستگان عزیز سازمان به کار خواهد بست تا این عزیزان، دوران بازنشستگی را با آرامش و آسایش در کنار خانواده‌های خود سپری کنند.

وی با تأکید بر لزوم حفظ عزت و حرکت همکاران بازنشسته در مراجعه و تردد به سازمان، از برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم فرهنگی و هنری با حضور بازنشستگان سازمان خبر داد و نسبت به پیگیری مسائل و مشکلات مطرح‌شده از سوی اعضای هیات‌مدیره کانون بازنشستگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، قول مساعد داد. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار