لاپید: تنها هدف اقدامات تحریک آمیز بن گویر جنگ افروزی است-راهبرد معاصر

لاپید: تنها هدف اقدامات تحریک آمیز بن گویر جنگ افروزی است

همزمان با انتقاد رئیس اپوزیسون رژیم اسرائیل از یورش به مسجد الاقصی، رسانه‌های این رژیم فاش کردند که این یورش که با مشارکت دو تن از وزیران صهیونیست صورت گرفت، با چراغ سبز شخص نتانیاهو انجام شده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۸ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 14
کد خبر: ۲۵۴۵۲۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه با حمله شدید به «ایتمار بن گویر»، وزیر تندروی امنیت داخلی این رژیم اعلام کرد که تنها هدف اقدامات تحریک آمیز وی در مسجد الاقصی «جنگ افروزی» است و این کار به ضرر صهیونیست هاست.

«یائیر لاپید» در توئیتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» در واکنش به تعرض بن گویر تندرو به مسجد الاقصی و درخواست وی برای صدور مجوز اقامه نماز یهودیان در این مسجد نوشت: «تن‌ها هدف اقدامات تحریک آمیز بن گویر جنگ افروزی است که باعث کشته شدن شهروندان اسرائیلی خواهد شد.»

در همین راستا، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که لاپید تماس‌هایی با «آریه درعی» رئیس حزب مذهبی شاس که از شرکای ائتلاف دولتی این رژیم به شمار می‌رود، برقرار کرده و خواستار صدور بیانیه‌ای از سوی کنست در زمینه ممنوع شدن ورود صهیونیست‌های افراطی به مسجد الاقصی شده است.

تعرض ۲ وزیر اسرائیلی به مسجد الاقصی با چراغ سبز نتانیاهو

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تعرض ایتمار بن گویر و اسحاق واسرلو دو وزیر اسرائیلی به مسجد الاقصی با موافقت و چراغ سبز دفتر نخست وزیر این رژیم انجام گرفت.

در همین راستا، واسرلو نیز امروز اعلام کرد که در نامه‌ای به نتانیاهو او را در جریان تصمیم خود و بن گویر و شمار زیادی از شهرک نشینان صهیونیست برای تعرض به مسجد الاقصی قرار داد و او نیز با این اقدام موافقت کرد./ تسنیم 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار