دریافت گذرنامه اربعین با نرم افزار پلیس من-راهبرد معاصر

دریافت گذرنامه اربعین با نرم افزار پلیس من

فرمانده انتظامی مازندران: متقاضیان گذرنامه اربعین با نرم افزار" پلیس من" غیرحضوری اقدام کنند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۱ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 16
کد خبر: ۲۵۴۶۴۶

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به فراهم شدن دریافت گذرنامه اربعین برای زائران ومتقاضیان درسطح بیشترشهرستان‌های این استان گفت، شهروندان می‌توانند با نصب نرم افزار پلیس من" برروی گوشی‌های تلفن همراه ویا سامانه‌های ارتباطی به صورت غیرحضوری اقدام وحداقل یک روزه از این خدمات بهره‌مند شوند.


سردار حسین مفخمی شهرستانی درحاشیه آیین تجلیل از پیشکسوتان وخانواده‌های شهدا وآزادگان فرماندهی انتظامی مازندران درآمل افزود: امسال نخستین سالی است که نیروی انتظامی مازندران به منظور رفاه حال زائران ومتقاضیان در ۹ فرمانده انتظامی شهرستان‌ها گذرنامه زیارتی اربعین صادر می کند.


وی اضافه کرد: درحال حاضر با همکاری پست استان، روند صدورگذرنامه به کمتر از یک روز کاهش پیدا کرده و این روند همچنان تا درخواست متقاضیان برای سفر اربعین ادامه خواهد داشت.
فرمانده انتظامی مازندران درعین حال از متقاضیان دریافت گذرنامه درخواست کرد از نرم افزار‌های پلیس من استفاده و مدارک مورد نیاز را ازاین سامانه بارگذاری کنند تا درشرایط گرم هوای تابستان درسطح واحد صدورگذرنامه شهرستان‌ها تجمع افراد نشود.
سردارمفخمی شهرستانی تصریح کرد: دریافت گذرنامه چه حضوری ویا غیرحضوری دریک روز انجام می‌شود و بهتراست این شرایط به صورت غیرحضوری انجام شود.

پیش بینی افزایش حدود ۱۵ درصدی حجم سفر‌های تابستانه درجاده‌های مازندران
فرمانده انتظامی مازندران دربخش دیگری با اشاره به اینکه جاده‌های این استان یکی از مسیر‌های اصلی مسافران زمینی وریلی استان‌های خراسان وگلستان به سمت پایتخت است، تصریح کرد: با توجه به گردشگرپذیربودن مازندران دراین فصل، حجم مسافران و زائران اربعین از جاده‌های استان به سمت تهران نیز در روز‌های اخیر بیشتر شده است.
سردارمفخمی شهرستانی به تمهیدات ویژه فرماندهی انتظامی استان برای حجم سفر‌های تابستانه و اعزام زائران اربعین به استان‌های غربی کشور برنامه ریزی کرده است، یادآورشد، علاوه برتامین امنیت مسافران و زائران اربعین، از مسافران نیز انتظاراست که با صبربیشتر ورعایت مقررات رانندگی، سفر ایمن برای خود ودیگرکاربران جاده‌ای داشته باشند.
وی درعین حال پیش بینی کرد: برآورد‌های پلیس برای سفر‌های تابستانه مسافران و گردشگران به مازندران، درتابستان امسال حدود ۱۵ درصد افزایش خواهد داشت./صدا و سیما

کلمات کلیدی: اربعین گذرنامه
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار