گم شدن گرفتن میزبانی هندبال از ایران زیر سایه المپیک-راهبرد معاصر

گم شدن گرفتن میزبانی هندبال از ایران زیر سایه المپیک

فدراسیون هندبال هنوز توضیح دقیقی درباره اینکه چرا میزبانی قهرمانی نوجوانان آسیا را از ایران گرفتند نداده است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 18
کد خبر: ۲۵۴۷۷۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در حالی از ایران گرفته شد که کنفدراسیون هندبال آسیا دلیل این اتفاق را مسائل غیر ورزشی عنوان کرده بود!این اتفاق در حالی افتاد که تمام مقدمات مربوط به رزرو هتل‌ها، دعوت از داوران بین‌المللی، هماهنگی صدور روادید تیم‌ها و .... از سوی فدراسیون هندبال ایران و نهادهای همراه انجام شده بود. کنفدراسیون آسیا پس از این تصمیم اعلام کرد که این مسابقات قرار است از سوم تا ۱۴ شهریور در اردن برگزار شود.این خبر تقریبا مربوط به 10 روز پیش است،تقریبا در ابتدای آغاز رقابت های المپیک؛اما ظاهرا توضیحات کافی درباره اینکه چرا این میزبانی از ایران گرفته شده،زیر سایه بازی های المپیک گم شده است.

گرفتن میزبانی از ایران در هندبال البته مسبوق به سابقه است و این برای اولین بار نیست که چنین اتفاقی رخ داده است.

با جستجوی ساده ای در اینترنت می توان به اخبار زیادی رسید که بارها و بارها میزبانی را از ایران گرفته اند و صدای کسی هم در نیامده است.

سوالی که اینجا مطرح می شود این است که چرا فدراسیون هندبال و شخص پاکدل(رییس این فدراسیون) توضیح شفافی درباره گرفتن این میزبانی ارائه نمی دهند.آقای پاکدل! دلایل غیر ورزشی دقیقا یعنی چه که باعث شده ایران نتواند میزبان این رویداد مهم باشد؟

شما به عنوان عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک راهی پاریس نشدید،دست تان هم درد نکند؛گمان ما این بود که در تهران مانده اید تا مشکل به وجود آمده را حل کنید اما خبری نشد و این میزبانی هم از ایران گرفته شد و البته فدراسیون تحت اختیار شما هیچ توضیحی در این باره نداده است.

بعضی ها شایعه کرده بودند که کنفدراسیون آسیا ناامنی در ایران را بهانه کرده است!کدام ناامنی؟دلیلی مسخره و به دور از واقعیت که بدون شک در حد همان شایعات باقی مانده است،چه اگر این طور نبود چطور ایران برای سایر تیم های ورزشی کشورهای مختلف امن است و فقط برای میزبانی هندبال مشکل دارد؟چطور است که یکی مثل رونالدو قرار است به ایران بیاید اما نوبت به میزبانی هندبال که می رسد پای مسائل غیر ورزشی به میان می آید؟

کلمات کلیدی: هندبال المپیک
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده