تراکتور همچنان ناکام در جذب مهاجم خارجی-راهبرد معاصر

تراکتور همچنان ناکام در جذب مهاجم خارجی

تراکتور برای جذب مهاجم جدید خارجی اقدام کرده اما هنوز موفق نشده با بازیکنی به توافق برسد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 18
کد خبر: ۲۵۴۸۱۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ با اینکه تراکتور در خط حمله از وجود بازیکنانی نظیر رحمان جعفری، اشترکالی و مهدی عبدی سود می‌برد اما دراگان اسکوچیچ همچنان دنبال جذب یک تمام‌کننده خوب خارجی است. چند روز قبل بحث انتقال خلیفه کولیبالی که اهل مالی است شنیده شد اما انتقال او به سرانجام نرسید. بعد از عدم موفقیت در جذب کولیبالی، محمد باداموسی مورد تأیید دراگان اسکوچیچ قرار گرفت اما گویا او هم با حضور در لیگ ایران مخالفت کرده است. باداموسی در روزهای گذشته اغلب اخبار صفحات هواداری تراکتور را به خود اختصاص داد و مورد توجه طرفداران تیم تبریزی بود. آنها با اشتیاق کامل اخبار پیرامون خرید این بازیکن را پوشش دادند و امید زیادی هم به خرید او داشتند.

مدیران باشگاه نیز همچون هواداران علاقه زیادی به استخدام باداموسی داشتند که فصل گذشته در لیگ عربستان عملکرد خوبی را از خود نشان داد و دروازه النصر را هم باز کرد. این مهاجم فصل گذشته به‌ صورت قرضی در تیم الحزم عربستان حضور داشت اما تحت‌ قرارداد کوکاریکی صربستان بود و این باشگاه ‌می‌خواست او را به‌صورت قطعی بفروشد؛ تمایلی که با درخواست تراکتور، این معامله را به لحظه جوش خوردن نزدیک‌تر کرد. با وجود توافق کامل طرفین برای امضای قرارداد، مهاجم گامبیایی لحظه آخر زیر قول و قرارها زد و قرارداد را امضاء نکرد. او تأکید کرده که علاقه‌ای به بازی در لیگ ایران ندارد و می‌خواهد شانس خود را در اروپا یا حتی لیگ عربستان امتحان کند.

 

به نظر می‌رسد جذب یک مهاجم قابل برای تراکتور تبدیل به یک طلسم شده و این باشگاه حتی با جیب پر پول هم نمی‌تواند بازیکنی را در فاز تهاجمی به خدمت بگیرد. تراکتور البته همچنان می‌کوشد تا از بین بازیکنان خارجی یک مهاجم تمام‌کننده استخدام کند و در این مسیر با چند گزینه هم مذاکره کرده است. ضمن اینکه آنها همچنان می‌کوشند تا رضایت باداموسی را هم جلب کنند؛ اتفاقی که امکان وقوع آن کم است./ایسنا

کلمات کلیدی: فوتبال تراکتور
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار