عباسپور در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت: ظفرقندی برای حمایت از اغتشاشات بیانیه‌هایی داشته است -راهبرد معاصر
خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است

عباسپور در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت: ظفرقندی برای حمایت از اغتشاشات بیانیه‌هایی داشته است 

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت بیانیه‌هایی در حمایت از اغتشاشات، تضعیف نظام و براندازی نظام داشته است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 18
کد خبر: ۲۵۴۸۱۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ روح الله عباسپور در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه ۲۸ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مدت مدیدی است که ما چالش‌های اساسی در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داریم تا جایی که مسائل بهداشتی و درمانی کشور منجر به ایجاد مسائل امنیتی برای کشور شده است.

وی ادامه داد: بنده از ۲۸۲ نماینده مجلس شورای اسلامی سوال می‌کنم که کدامیک از شما در حوزه انتخابیه خود مشکلی در حوزه درمان و بهداشت و پزشک متخصص ندارید؟

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس یازدهم دو فوریت طرحی را به تصویب رساند تا ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی افزایش یابد، اما گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با این موضوع مخالف است.

عباسپور متذکر شد: رئیس جمهور روز گذشته در مجلس اعلام کرد که مطب نداشته و هیچگاه در بیمارستان‌های خصوصی فعالیت نکرده و برای خود تعارض منافع ایجاد نکرده است. این در حالی است که ظفرقندی علاوه بر آنکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی است، فعالیت‌های درمانی در حوزه بخش خصوصی دارد و جهت گیری‌های وی در این زمینه با رئیس جمهور متفاوت است.

وی گفت: یکی از اقداماتی که ظفرقندی انجام داده، افزایش تعرفه‌های درمانی در بخش خصوصی است که این موضوع با محرومیت زدایی در تقابل است و سوال ما آن است که آیا محرومان جامعه می‌توانند با این وضعیت به سلامت و درمان خود بیاندیشند؟

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی افزود: افزایش تعرفه‌های درمانی باعث می‌شود که پزشکان از بخش دولتی به خصوصی بروند و با این شرایط بیمارستان‌های دولتی دچار چالش اساسی می‌شوند.

عباسپور یادآور شد: زمانی که به گذشته سیاسی ظفرقندی نگاه می‌کنیم می‌بینیم که وی بیشتر از آنکه از ابزار جراحی برای درمان مردم استفاده کند، بیانیه‌هایی در حمایت از اغتشاشات و تضعیف نظام نوشته و این اقدامات وی برای براندازی نظام بوده که کاملاً اقدام ضد ارزشی است./ مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده