قالیباف: صلاحیت همه وزرای پیشنهادی دولت در دستگاه‌های ذی‌ربط تایید شده است-راهبرد معاصر
خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است

قالیباف: صلاحیت همه وزرای پیشنهادی دولت در دستگاه‌های ذی‌ربط تایید شده است

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر یکی از نمایندگان و اعتراض او نسبت به چرایی بررسی صلاحیت یکی از وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به دلیل مواضع او تصریح کرد: صلاحیت کلیه ۱۹ وزیر معرفی شده از سوی دولت محترم به مجلس شورای اسلامی، در دستگاه‌های ذی‌ربط تایید شده است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 18
کد خبر: ۲۵۴۸۲۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در جلسه نوبت عصر روز یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان بررسی برنامه و صلاحیت محمدرضا ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت درمان و آموزش پزشکی در تذکری آیین نامه‌ای به رئیس مجلس با استناد به ماده ۲۲ آیین نامه داخلی مجلس اظهار کرد: چرا اجازه داده شد که صلاحیت فردی در مجلس بررسی شود که اساس مجلس و مردم سالاری دینی را قبول و باور ندارد و اعتقادی به مبانی جمهوری اسلامی ندارد؛ او معتقد است همه این ۲۹۰ نفر نماینده با مهندسی انتخابات تایید شده‌اند.

وی گفت: خدا شاهد است که بحث ما در مجلس چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا نیست بلکه بحث رای و اراده مردم و حقوق آنها است که عده‌ای از سال ۸۸ این نظام را تا لبه پرتگاه بردند و می‌خواستند کودتا کنند. من معتقدم رسیدگی به چنین فردی به عنوان وزیر پیشنهادی نباید در دستور کار مجلس قرار بگیرد چرا که این مجلس انقلابی است و انقلابی بودن آن نیز به عمل و برخورد انقلابی آن است؛ چرا اجازه داده شد اساساً صلاحیت کسی که مواضع او با مهم‌ترین دشمنان کشور هیچ تفاوتی ندارد، مورد بررسی قرار بگیرد؟

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر رضایی تصریح کرد: صلاحیت کلیه ۱۹ وزیر معرفی شده از سوی دولت محترم به مجلس شورای اسلامی، در دستگاه‌های ذی‌ربط تایید شده است. رئیس جمهور محترم درباره این افراد استعلام گرفتن و پاسخ استعلامات را نیز دریافت کردند؛ به ویژه درباره برخی از موارد من نیز دو مرتبه پیگیری کردم. در نهایت تشخیص با مجلس است./ ایسنا 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار