پژمان جمشیدی و محسن کیایی برای سومین بار با هم روی صحنه می‌روند-راهبرد معاصر

پژمان جمشیدی و محسن کیایی برای سومین بار با هم روی صحنه می‌روند

زوج پژمان جمشیدی و محسن کیایی برای سومین بار در «پپرونی با دیکتاتور» به کارگردانی علی احمدی با هم همبازی می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 18
کد خبر: ۲۵۴۸۲۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی احمدی قصد دارد به‌زودی و برای سومین بار نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» را روی صحنه ببرد. نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» در دو دوره گذشته خود میزبان بیش از ۲۰۰۰۰ هزار تماشاگر و یکی از آثار پر مخاطب و پرفروش تئاتر در دهه ۹۰ بوده است. پژمان جمشیدی و محسن کیایی مانند دو دوره قبل ایفاگر نقش‌های اصلی نمایش هستند.
پژمان جمشیدی و محسن کیایی اولین بار سال ۱۳۹۶ در فیلم کمدی «لونه زنبور» زوج تشکیل دادند. در آن فیلم، بازی این زوج به مهمترین دلیل موفقیتش بدل شد. محسن کیایی علاوه بر بازیگری، فیلمنامه نویس این فیلم هم بود و کارگردانی اش را برزو نیک نژاد بر عهده داشت. فیلمی که از اواخر اسفند ۱۳۹۶ روی پرده آمد و با توجه به مضمون کمدی و حضور زوج جمشیدی٫ کیایی توانست به موفقیت نسبی در گیشه برسد.
هتل پر هیاهو
زوج جمشیدی ٫ کیایی در فیلم «هتل» نیز همبازی شدند. فیلمی که اکران شد و پس از «فسیل» دومین فیلم پرفروش سال ۱۴۰۲ شد.
در فیلم «هتل»، اما با اینکه بازی پژمان و محسن کنار هم موقعیت‌های جذاب فراوانی رقم می‌زند، اما این زوج، دلیل اصلی موفقیت فیلم نیستند. جمشیدی و کیایی در فیلم «هتل» در نقش رئیس و مرئوس درست در جایی که نمی‌توانند فکرش را بکنند رودروی هم قرار می‌گیرند و هردو مجبورند برای حفظ آبروی خود، اشتباهات دیگری را گردن بگیرند. آنها مدام در موقعیت‌های عجیبی قرار می‌گیرند و مجبور به ایجاد تغییراتی در حرکاتشان می‌شوند. هم پژمان و هم محسن در «هتل» متفاوت‌تر از همیشه ظاهر شده‌اند و به‌خوبی یکدیگر را تکمیل می‌کنند.
تا سه نشه بازی نشه
زوج جمشیدی٫ کیایی حالا برای سومین بار در نمایش «پپرونی با دیکتاتور» روی صحنه می‌روند. نمایشی که اولین بار در شهریور ۱۳۹۴ روی صحنه رفت و با وجود انتقاد برخی از رسانه ها، پرتماشاگر شد. همین اقبال عمومی موجب شد این نمایش در اردیبهشت ۱۳۹۷، مجددا روی صحنه برود. حالا هم برای سومین بار زوج موفق جمشیدی ٫ کیایی در این نمایش بازی خواهند کرد. /همشهری

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار