ترافیک پر حجم و روان در مسیر مرزهای اربعین-راهبرد معاصر

ترافیک پر حجم و روان در مسیر مرزهای اربعین

جانشین پلیس راه راهور فراجا، از ترافیک پر حجم و روان در مسیر مرزهای اربعین خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 23
کد خبر: ۲۵۵۲۵۷

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ سیاوش محبی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به بررسی وضعیت ترافیکی مسیرهای مرز اربعین پرداخت و گفت: ترافیک در سمت مرزها به اوج خود رسیده است. پیش‌بینی شده بود که این اوج ترافیک در تاریخ‌های دوم و سوم و مخصوصاً پنجم محقق شود، اما پس از پنجم، ترافیک به حالت عادی بازخواهد گشت. البته پس از تاریخ پنجم، بازگشت اتباع را خواهیم داشت.

 

وی افزود: توصیه می‌کنیم به زائرانی که از کشور عراق و از مرزهای کشور وارد می‌شوند، استراحت کافی داشته باشند، به ویژه کسانی که با خودروی شخصی سفر کرده‌اند، و پس از استراحت به مسیرشان ادامه دهند. زائران باید از عجله و شتاب پرهیز کرده و به رعایت سرعت مطمئنه توجه داشته باشند.

 

سرهنگ محبی ادامه داد: متأسفانه در روزهای اخیر تصادفات زیادی از زائرین گزارش شده که عمدتاً به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز بوده است. همکاران پلیس در تمام محورهای مواصلاتی به صورت شبانه‌روزی حضور دارند تا زائرین سفری ایمن داشته باشند. تا این لحظه هیچ گره ترافیکی حتی در استان‌های مرزی گزارش نشده است.

 

وی همچنین به وضعیت ترافیکی در مسیرهای مختلف اشاره کرد و گفت: ترافیک در مسیرهای مرزی اربعین پر حجم و روان است.

 

جانشین پلیس راه راهور فراجا درباره ترافیک محورهای شمالی کشور گفت: در محورهای شمالی فیروزکوه، هراز و آزادراه قزوین-رشت، ترافیک در مسیر جنوب به شمال پر حجم است. محور چالوس نیز به دلیل حجم بالای ترافیک از ساعت ۱۴ جهت تخلیه بار ترافیکی، یک‌طرفه خواهد شد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده