ادامه ادعاهای باورنکردنی نکونام؛ بازیکن نداریم!-راهبرد معاصر

ادامه ادعاهای باورنکردنی نکونام؛ بازیکن نداریم!

باور نکردنی است که سرمربی استقلال همچنان اعتقاد دارد این تیم با کمبود بازیکن روبرو است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 24
کد خبر: ۲۵۵۳۳۴

به گزارش راهبرد معاصر. حرف‌های عجیب نکونام در نشست‌های خبری ادامه دارد، او از روزی که به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده است بیش از چند جمله در مورد مسائل فنی حرف نزده است و بیشتر ترجیح داده از زمین و زمان گلایه کند تا در مورد خود بازی و آنچه در زمین گذشته صحبت کند.

 

اما صحبت‌های نکونام در نشست خبری بعد از بازی با ملوان حالا دیگر صدای برخی از هواداران این تیم را هم در آورده است. سرمربی استقلال در بخشی از صحبت‌هایش مدعی شد:  ما نیاز به یار داریم، دفاع راست نداریم. به سمیعی گفتم چرا انقدر لفت می‌دهید. بازی دیروز (تراکتور و پرسپولیس) را دیدید که تیم‌ها کامل در زمین بودند اما برای ما دوباره بحث سقف بودجه پیش آمد. یک روز با شهریاری صحبت کردم و ایشان صحبت خوبی انجام داد. به سمیعی گفتم سقف بودجه  مشکل من نیست و نیاز به بازیکن دارم.

 

نکونام در شرایطی می‌گوید بازیکن ندارد که مدیران باشگاه تقریبا هر بازیکنی که می‌خواسته را برایش جذب کرده اند و این تیم یکی از گرانقیمت ترین تیم‌های لیگ برتر است.

 

سرمربی استقلال فصل قبل مدعی بود علی خطیر به دنبال برکناری او است اما حالا که دوباره از شرایط گلایه می‌کند، کمتر کسی است که باور کند تیم جدید مدیریتی باشگاه هم علیه او عمل می‌کنند، مخصوصا اینکه امسال او یکی از گرانقیت ترین تیم‌های تاریخ باشگاه را در اختیار دارد./ خبر ورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار