مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ: نکونام هیچ مشکل قانونی ندارد-راهبرد معاصر

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ: نکونام هیچ مشکل قانونی ندارد

مدیر نقل‌ و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران تأکید کرد، سرمربی استقلال هیچ مشکل قانونی برای حضور روی نیمکت مربیگری ندارد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 24
کد خبر: ۲۵۵۳۴۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ فرشید طاهری در گفتگو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، در واکنش به خبر صادر نشدن کارت اعضای کادر فنی استقلال اظهار داشت: نقل‌وانتقالات کادر فنی و مربیان مانند بازیکنان نیست که فقط در بازه زمانی خاصی امکان تغییر کادر فنی وجود داشته باشد و هر لحظه از فصل کادر فنی و مربیان می‌توانند از تیمی جدا شوند یا با تیمی قرارداد امضا کنند. در هفته نخست لیگ برتر به دلایلی برای هیچ یک از مربیان و اعضای کادر فنی تیم‌ها کارتی صادر نشد و فقط مجوز یک هفته‌ای به آنها داده شد.

وی افزود: جواد نکونام سرمربی استقلال هم قراردادی سه ساله با باشگاه استقلال دارد که فصل گذشته این قرارداد در سازمان لیگ ثبت شده است. کارت مربیگری حمیدرضا رجبی از دیگر اعضای کادر فنی استقلال هم صادر شد، اما به دلیل اینکه نکونام در آزمایش‌های پزشکی پیش‌فصل در مرکز ایفمارک حاضر نشد، مجوز حضورش روی نیمکت تیم با تعهد و پذیرش مسئولیت پزشکی از سوی مدیرعامل باشگاه، صادر شد و توانست روی نیمکت تیم استقلال بنشیند.

طاهری راجع به قرارداد‌های بازیکنان و مربیان سایر باشگاه‌ها اظهار داشت: کارگروه ناظر، روی قرارداد‌های تمامی باشگاه‌های لیگ برتری نظارت می‌کند و همه آن قرارداد‌ها را مورد ارزیابی و بازبینی قرار می‌دهند. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار