سه پیشنهاد جلسه اضطراری شورای سنجش و پذیرش دانشجو به شورای عالی انقلاب فرهنگی جزییات و ساعت طرح ترافیک از ۱۶ فروردین ۱۴۰۴ روش‌های پرداخت زکات فطره اعلام شد ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران از دقایقی قبل آغاز ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان از ۱۵ فروردین صدور حکم سنگین برای ۹ متهم فساد در شورای شهر سردشت تدوین اساسنامه مدارس مجازی/ برنامه وزارت آموزش و پرورش در حوزه هوش مصنوعی ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور امروز و فردا چطور با ChatGPT عکس‌هایمان را به سبک انیمیشن‌های استودیو «جیبلی» درآوریم؟ ۵۰۵ جانباخته و ۱۲ هزار مجروح در ابتدای طرح نوروزی در کشور سازمان نظام پرستاری: کمبود ۱۰۰ هزار پرستار در بیمارستان‌های کشور مرکز مدیریت راه‌های کشور: تردد ۲۱.۶ میلیون خودرو در موج اول سفر‌های نوروزی برخورد قضایی با عوامل انتشار کلیپ خارج از شئون از یک کنسرت تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌ها و محور‌های مسدود در روز جمعه ۸ فروردین هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۴/۱/۸؛ بارندگی و وزش باد در ۱۱ استان

کاهش ۳۰ درصدی جان‌باختگان تصادفات در مرزها طی ایام اربعین

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی جان‌باختگان تصادفات در مرزها طی ایام اربعین گفت: عدم توجه به جلو عامل اصلی تصادفات بوده است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 27
کد خبر: ۲۵۵۵۶۸

به گزارش راهبرد معاصر، سردار حسن مؤمنی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور درباره تمهیدات پلیس راه در زمینه موج بازگشت زائران اظهار داشت: اکثر زائران از زیارت اربعین حسینی باز گشته‌اند ولی هنوز تعدادی در خاک عراق‌اند دیروز هم موج بازگشت داشتیم و همچنان هموطنان در حال بازگشت به ایران هستند.

 

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور افزود: همکاران ما در راستای امنیت جاده‌ها اقدام و با همکاری مردم شاهد کاهش ۳۰ درصدی جان‌باختگان تصادفات در مرزها در مسیر تردد زائران در مرزها بوده‌ایم.

 

وی با اشاره به اینکه نگران خستگی و خواب آلودگی رانندگان در مسیر بازگشت هستیم، گفت: رانندگان حتماً در طول مسیر استراحت کنند سال گذشته هم بیشترین حوادث را در مسیر بازگشت داشتیم.

 

سردار مؤمنی بیان داشت: راننده نقش اصلی در تصادف را دارد هرچند جاده ناایمن باشد و راننده می‌تواند پیشگیری کند. عدم توجه به جلو امسال در تصادفات افزایش یافته و ۴۷ درصد عامل تصادفات بوده است که ناشی از خستگی و یا استفاده از تلفن همراه حین رانندگی است و اکثر تصادفات که منجر به فوت رانندگان شده ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است./ مهر

ارسال نظر