بیانیه ارتش به مناسبت هفته دولت؛ آماده همراهی و کمک به دولت جدید در راه خدمت به مردم-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

بیانیه ارتش به مناسبت هفته دولت؛ آماده همراهی و کمک به دولت جدید در راه خدمت به مردم

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته دولت در بیانیه‌ای از آمادگی خود برای همراهی، همدلی و کمک به دولت جدید در راه خدمت به مردم خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 27
کد خبر: ۲۵۵۶۰۱

به گزارش راهبرد معاصر، در بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته دولت آمده است: هفته دولت یادآور مجاهدت دولتمردان ایثارگر و شهیدی است که الگوی خدمت صادقانه و خالصانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند. شهیدان رجایی و باهنر با تأسی از مولی الموحدین امام علی (ع)، مردم داری و خدمت را شیوه حکمرانی خود قرار داده و با تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر، تصویری از مدیران تراز انقلاب اسلامی را به نمایش گذاردند.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران در پرتو خدمات صادقانه دولتمردان خدوم و شریف، با وجود توطئه ها، فتنه‌ها و تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان، مسیر رشد و بالندگی را روز به روز با شتاب طی کرده و در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی، امروز در گام دوم انقلاب از جایگاه و منزلت منطقه‌ای و بین المللی شایسته برخوردار است.

 

ارتش در این بیانیه تاکید کرد: بی تردید موقعیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایثار، فداکاری و مدیریت جهادی مردان غیور و زنان مجاهدی است که مخلصانه در مسیر اعتلای میهن اسلامی حرکت کرده اند و از هیچ تلاشی در این راه دریغ ننموده اند و هفته دولت فرصتی برای بازخوانی تلاش دولتمردان جمهوری اسلامی ایران و ارج نهادن به خدمات گسترده دولت است.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی، باهنر، رئیسی و تبریک به رئیس جمهور محترم و هیات دولت خدمتگزار، آمادگی خود را در همراهی، همدلی و کمک به دولت جدید در راه خدمت به مردم شریف و سربلند ایران اسلامی اعلام می‌دارد./ باشگاه خبرنگاران

کلمات کلیدی: ارتش دولت ملت
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده