بی‌تعارف با سارق استاد معین | کسانی که حواسشان نبود گوشی را می‌قاپیدیم + فیلم-راهبرد معاصر

بی‌تعارف با سارق استاد معین | کسانی که حواسشان نبود گوشی را می‌قاپیدیم + فیلم

سارق گوشی‌های همراه در تهران در پاسخ به خبرنگار درباره شیوه دزدی‌هایش بی‌تعارف گفت: از کنار کسانی که عبور می‌کردیم و حواسشان نبود گوشی را می‌قاپیدیم.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۳ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 28
کد خبر: ۲۵۵۷۱۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار عباسعلی محمدیان در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات پرونده دستگیری موبایل‌قاپان خیابان استاد معین گفت: انتشار فیلم‌هایی از این افراد باعث شد که این افراد ۴ بار مخفیگاه خود را تغییر دهند.

سردار محمدیان گفت: مردم تهران شایسته بهترین امنیت هستند و بنابر قولی که داده بودیم پلیس با توانمندی و تجهیزات لازم کار رصد و دستگیری سارقان و مجرمان را به سرعت انجام می‌دهد.

وی افزود: این ۲ نفر سارق مثل سارقان قبلی هستند، اما پخش تصاویری از آنها و کلیپ‌ها باعث شد که چند بار این سارقان مکان خود را عوض کنند؛ این ۲ سارق کیف قاپ و موبایل قاپ بودند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه تاکنون ۱۰ فقره سرقت از این ۲ سارق کشف شده تصریح کرد: تحقیقات ادامه دارد و خوشحالیم علی رقم تغییر مکان سارقان آنها را دستگیر کردیم.

وی تاکید کرد: در جهت اهمیت این موضوع و رنجیده خاطر شدن مردم، دادستان تهران خبر دستگیری این افراد را شخصا اعلام کرد و انتظار داریم در کوتاهترین زمان پرونده این افراد رسیدگی شود.

سردار محمدیان افزود: این سارقان ۲ نفر اصلی بودند و ۲ نفر هم تسهیل کننده و فروشنده اموال بودند و متاسفانه فروشنده‌ها سن‌شان کمتر از این ۲ سارق اصلی است.

وی به رصد فضای مجازی اشاره و تاکید کرد: ما تعمیرکاران تلفن همراه و بازار مجازی را رصد می‌کنیم تا تلفن همراه‌های سرقتی را پیدا کنیم، اما بیشتر تلفن‌های همراه سرقتی به خارج از کشور فرستاده می‌شوند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: از مردم درخواست داریم که در خیابان حواسشان باشد و بار‌ها دیدیم که سارقی ۵ دقیقه مالباخته را رصد کرده و بعد سرقت می‌کند. / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار