شلیک ده‌ها موشک از لبنان به الجلیل اشغالی-راهبرد معاصر

شلیک ده‌ها موشک از لبنان به الجلیل اشغالی

مقاومت لبنان شامگاه امروز (جمعه) با ده‌ها موشک، شهرک‌های صهیونیستی و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه الجلیل غربی در شمال اراضی اشغالی را هدف قرار داد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 31
کد خبر: ۲۵۵۹۱۳

به گزارش راهبرد معاصر، منابع خبری از شلیک ده‌ها موشک حزب الله به شهرک‌های صهیونیستی و مقر پایگاه‌های نظامی اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

 

بر پایه این گزارش، شبکه خبری المیادین شامگاه امروز جمعه از حمله موشکی حزب الله به شهرک‌های صهیونیستی واقع در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

 

رسانه‌های عبری با پوشش این خبر اذعان کردند که همزمان با وقوع چندین رشته انفجار مهیب در شهرک‌های اشغالی در منطقه الجلیل، آژیرهای هشدار در این شهرک‌ها، به صدا در آمده است.

 

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای در پی موشک باران سنگین شبانه مقرهای نظامی اشغالگران در شمال اراضی اشغالی اعلام کرد که مواضع توپخانه گردان ۴۱۱ دشمن صهیونیستی در نافه زیف و همچنین مقر فرماندهی تیپ غربی ۳۰۰ در پادگان یعرا و تجمع نظامیان در اطراف آن را با موشک‌های فلق و کاتیوشا هدف قرار دادیم.

 

در واکنش به موشک باران گسترده از جنوب لبنان به اراضی اشغالی، نشریه معاریو با اذعان به حمله گسترده موشکی حزب الله گزارش داد که مقامات محلی در جبهه شمالی و اراضی اشغالی از ساکنان در منطقه الجلیل غربی خواسته‌اند که در نزدیک پناهگاه‌ها پناه بگیرند و از رفت و آمد عادی خودداری کنند.

 

در واکنش به این حمله، رسانه‌های لبنانی از بمباران اطراف شهرک‌های طیری و مجدل زون در جنوب لبنان از سوی جنگنده‌های صهیونیستی خبر دادند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده