افزایش ۲۹۸ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد طی ۳ سال اخیر-راهبرد معاصر

افزایش ۲۹۸ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد طی ۳ سال اخیر

افزایش ۲۹۸ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد طی ۳ سال اخیر
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۷ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 01
کد خبر: ۲۵۶۱۲۷

به گزارش راهبرد معاصر، علیرضا حسین‌نژاد شامگاه ۱۱ شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات در استانداری اردبیل با اشاره به اقدامات خاص دولت سیزدهم در بحث محرومیت‌زدایی و رسیدگی به محرومان جامعه، گفت: خدمات این اداره کل در ۳۲ سرفصل و بیش از ۱۲۰ خدمت به ولی‌نعمتان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول ۴۶ سال گذشته عموما همه دولت‌ها به بحث محرومیت‌زدایی توجه داشته‌اند، افزود: در دولت سیزدهم شاهد افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد به میزان ۲۹۸ درصد بودیم، بطوریکه مستمری هر نفر از ۳۵۰ هزار تومان به یک میلیون تومان رسید.

حسین‌نژاد با بیان اینکه توجه به سلامت، وضعیت خدمات بیمه‌ای و توجه به امورات بهداشتی مددجویان طی سه سال گذشته ارتقای چشمگیری داشته است، تصریح کرد: در همین راستا فرانشیز پرداختی مددجویان در مراکز بستری دولتی از ۲۰ درصد پرداختی به صفر رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به توجه ویژه این اداره کل به مسکن مددجویان، خاطرنشان کرد: در همین راستا یک هزار و ۹۳۸ واحد مسکن با همکاری بنیاد مسکن و بسیج سازندگی و ارائه تسهیلات کم‌بهره احداث شده است.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان، گفت: در همین راستا بیش از ۳ هزار فرصت شغلی با ارائه بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات در سطح استان ایجاد شده است./ ایسنا 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار