واکنش شورای شهر به انتخاب جایگزین شهردار تهران-راهبرد معاصر

واکنش شورای شهر به انتخاب جایگزین شهردار تهران

خبری با تیتر «انتخاب جایگزین زاکانی به عنوان شهردار تهران در جلسه‌ای غیر علنی» از دیروز فضای شبکه‌های اجتماعی را پُر کرده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 02
کد خبر: ۲۵۶۱۸۰

به گزارش راهبرد معاصر، خبری دیروز فضای شبکه‌های اجتماعی را پُر کرد و از انتخاب جایگزین شهردار تهران در یک جلسه غیرعلنی سخن به میان آمد و حتی از اسم شخصی به عنوان جایگزین زاکانی نیز نام برده شد.

 

در تازه‌ترین تحول، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران روز دوشنبه در واکنش به این خبر اظهار کرد: متاسفانه هرچند روز یک بار اخباری بر ضد مدیریت شهری و به صورت سرگرمی از سوی افرادی که با گفتمان انقلاب زاویه دارند، منتشر می‌شود و امپراطوری‌های «فیک نیوز» نیز از این اخبار استفاده می‌کنند.

 

وی ادامه داد: در خبر درج شده بود که ۳۰ عضو در شورای اسلامی شهر تهران حضور دارند که تعداد اعضای شورای اسلامی شهر تهران ۲۱ نفر است که اکثریت اعضاء با شهردار تهران همراه هستند و در سال آخر نیز این همراهی وجود خواهد داشت.

 

به گفته نادعلی، همچنین شورای ششم بر اساس مشی قانونی و شفافیت از روز اول به فعالیت خود پرداخته است.

 

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: شهروندان گرامی به اخبار فیک نیوز‌ها و امپراطوری دروغ پراکنی توجه نداشته باشند.

 

وی یادآور شد: در سال آخر مدیریت شهری ششم، شورا و شهرداری به سرانجام رسیدن بسیاری از برنامه‌ها و فعالیت‌ها را دنبال خواهند کرد و نباید به حاشیه‌ها توجه کنیم./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده