مجوز ۲۸۰ پرواز فوق العاده به مشهد صادر شد-راهبرد معاصر

مجوز ۲۸۰ پرواز فوق العاده به مشهد صادر شد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از ۷ شهریور تاکنون با توجه به افزایش میزان تقاضا ۲۸۰ پرواز فوق‌العاده به مشهد صادر شده است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 03
کد خبر: ۲۵۶۱۹۸

به گزارش راهبرد معاصر، محمد محمدی‌بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه در حال حاضر شاهد انجام پروازهای فوق العاده به سمت مشهد هستیم گفت: روزانه حدود ۳۰۰ پرواز به سمت مشهد از ۳۳ فرودگاه کشور برقرار کرده ایم .

 

وی ادامه داد: به هیچ عنوان اجازه تخلف و گران فروشی در پروازهای مشهد نمی دهیم و در این بازه زمانی با توجه به افزایش تقاضا نظارت های خود را افزایش داده ایم.

 

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه عملیات پروازی ماه صفر از ۷ شهریور ماه شروع شده و تا ۱۶ شهریور ماه هم ادامه دارد گفت: در این عملیات ده روز پایانی صفر ۲۱ ایرلاین حضور دارند و سی و سه فرودگاه در ایران به مقصد مشهد برنامه پرواز داشته و با هزار و دویست و پنجاه و پنج پرواز برنامه ای موافقت کردیم و مجوز ۲۸۰ پرواز فوق العاده را تا کنون صادر کردیم.

 

او گفت: ما امیدواریم بتوانیم تسهیلات بیشتری را مسافران مشهد مقدس ایجاد کنیم و در این شرایط هم به تمامی مسافران توصیه می کنیم اگر تخلف و یا گران فروشی مسافران متوجه شده اند به سایت سازمان هواپیمایی کشوری مراجعه کرده و تاکنون هم با ۸ آژانس مسافرتی متخلف در این بخش برخورد کرده ایم./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده