فوت نیروی تاسیساتی بیمارستان دستغیب بر اثر نقص بالابر-راهبرد معاصر

فوت نیروی تاسیساتی بیمارستان دستغیب بر اثر نقص بالابر

مدیر بیمارستان شهید دستغیب شیراز با اشاره به اینکه سقوط بالابر موجب مرگ نیروی تاسیساتی این بیمارستان نبوده، گفت: علت فوت در دست بررسی است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 04
کد خبر: ۲۵۶۳۳۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ حمید پناهیان با اعلام این مطلب به رسانه‌ها اظهار داشت: مطلع شدیم بالابری که بین بخش خدمات و آشپزخانه با طبقه همکف وجود دارد، خراب شده است.

وی ادامه داد: این بالابر برای انتقال لباس‌ها و وسایل بهداشتی و ترالی‌هایی که قرار است وارد اتاق عمل شود مورد استفاده قرار می‌گیرد و در واقع برای انتقال افراد به کار نمی‌رود و نفربر نیست و در محیطی قرار دارد که عبور و مرور وجود ندارد.

پناهیان افزود: با توجه به نقص فنی که در بالابر وجود داشت یکی از همکاران برای رفع مشکل به محل می‌رود و مطلع شدیم این شخص در بالابر گیر کرده است.

وی اضافه کرد: با حضور آتش‌نشانان، نیروی انتظامی و افراد متخصص در بیمارستان و همچنین پزشکان و با توجه به اینکه چند متر بیشتر تا اتاق عمل فاصله نیست، اما نتوانستیم این شخص را نجات دهیم و علی رغم تلاشها، همکارمان فوت کرد.

مدیر بیمارستان شهید دستغیب شیراز تاکید کرد: دلیل فوت این شخص سقوط بالابر نبوده و پزشکی قانونی دلیل اصلی فوت را اعلام خواهد کرد که متعاقباً در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده