رئیس جمهور: دولت به دنبال رضایت مردم نسبت به نظام، انقلاب و حکومت است-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

رئیس جمهور: دولت به دنبال رضایت مردم نسبت به نظام، انقلاب و حکومت است

رئیس جمهور گفت: تمام تلاش دولت این است که بگونه‌ای عمل کند که مردم نسبت به نظام، انقلاب و حکومت رضایتمندی هرچه بیشتر پیدا کنند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 04
کد خبر: ۲۵۶۳۵۰

به گزارش راهبرد معاصر، مسعود پزشکیان در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به تأکیدات اسلام نسبت به حفظ وحدت، اظهار کرد: تنها با وحدت، همکاری و تعامل با یکدیگر می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

رئیس جمهور گفت: همچنین نسبت به اهمیت شایسته گزینی در انتصابات تأکید و اظهار کرد: نگاه اسلامی در انتصابات یعنی افراد شایسته بر سر کار بیایند، مبنای دولت تلاش در انتخاب و انتصاب افراد بر شایستگی است؛ از این رو افراد توانمند و شایسته را قطعاً حفظ خواهیم کرد.

وی بیان کرد: تمام تلاش دولت این است که بگونه‌ای عمل کند که مردم نسبت به نظام، انقلاب و حکومت رضایتمندی هرچه بیشتر پیدا کنند.

گفتنی است، در این دیدار سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه، حسین سیمایی صرّاف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی، عبدالناصر همتی وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد جواد ظریف و جمعی دیگر از مسئولان دولتی رئیس جمهور را همراهی می‌کردند./مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار