ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور-راهبرد معاصر

ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 07
کد خبر: ۲۵۶۵۴۷

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در تشریح وضعیت ترافیکی محورهای شمالی کشور گفت: در محور چالوس (مسیر شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا هریجان و در مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود. همچنین در آزادراه تهران – شمال محدوده‌های تونل ۱۸ و تونل البرز نیز با ترافیک سنگین مواجه هستیم.

 

وی افزود: در محور هراز (مسیر جنوب به شمال) محدوده‌های آب اسک، سه راهی چلاو و کلرد و در مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو، شنگلده و آب اسک ترافیک سنگین است. آزادراه رشت – قزوین نیز در محدوده‌های پارک جنگلی سراوان و ورودی شهر رودبار با ترافیک سنگین همراه است.

 

سرهنگ شیرانی با اشاره به ترافیک سایر محورها خاطرنشان کرد: آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن - تهران در محدوده جاجرود با ترافیک سنگین مواجه است. خوشبختانه محور فیروزکوه در هر دو مسیر رفت و برگشت تردد روان دارد.

 

وی در خصوص وضعیت جوی محورهای شمالی کشور تأکید کرد: در آزادراه رشت – قزوین بارش باران گزارش شده است

 

وی افزود: در سایر محورهای کشور نیز شاهد ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک، محور شهریار – تهران محدوده شهر قدس، و آزادراه تهران – قم و بالعکس محدوده وهن آباد هستیم. همچنین ترافیک نیمه سنگینی در آزادراه ساوه – تهران حدفاصل بهمن آباد تا احمدآباد مستوفی مشاهده می‌شود./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده