هشدار دوباره ترامپ درباره نابودی اسرائیل-راهبرد معاصر

هشدار دوباره ترامپ درباره نابودی اسرائیل

رئیس‌جمهور سابق آمریکا شنبه بار دیگر هشدار داد که اگر رئیس‌جمهور نشود رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 08
کد خبر: ۲۵۶۶۶۲

به گزارش راهبرد معاصر، دونالد ترامپ، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در گردهمایی انتخاباتی در ویسکانسین مدعی شد که در صورت پیروزی در انتخابات مانع از وقوع جنگ جهانی سوم خواهد شد.


ترامپ در این باره گفت: «من به هرج‌ومرج در خاورمیانه پایان خواهم داد... من تنها کسی هستم که می‌تواند این کار را کند. من مانع از جنگ جهانی سوم خواهم شد.»

 

پیش‌ازاین نیز رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده در واکنش به ترور نافرجام خود گفته بود که خدا من را نجات داده تا دنیا را نجات دهم.


دونالد ترامپ در ادامه سخنرانی خود بار دیگر به کامالا هریس، نامزد حزب جمهوری‌خواه حمله کرد و گفت که او اسرائیل را نابود خواهد کرد.وی در این باره بیان کرد: «اگر من این انتخابات را پیروز نشوم، با حضور رفیق کامالا هریس در رأس ایالات متحده، اسرائیل محکوم به فنا است.»

 

«رفیق کامالا» اصطلاحی است که ترامپ برای حمله به رقیب انتخاباتی خود و کمونیست خواند وی از آن استفاده می‌کند.


ترامپ همچنین افزود: «اسرائیل از بین خواهد رفت. یک سال، دو سال، ‌اسرائیل از بین خواهد رفت.»دونالد ترامپ پیش‌ازاین نیز در همایش سالانه ائتلاف یهودی‌های جمهوری‌خواه در لاس‌وگاس گفته بود که در صورت عدم پیروزی او رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.نامزد حزب دموکرات در گردهمایی ویسکانسین حتی پای خود را فراتر از این گذاشت و گفت که اگر پیروز نشود، آمریکا نیز از بین خواهد رفت.

 

وی در این باره گفت: «من بهتر است پیروز شوم. وگرنه شما با مشکلاتی روبرو خواهید شد که هیچ‌وقت نداشتیم. شاید کشوری برایمان باقی نماند. این شاید آخرین انتخابات ما باشد.»/ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده