گانتس: تمرکز اسرائیل باید بر روی ایران و حزب‌الله باشد-راهبرد معاصر

گانتس: تمرکز اسرائیل باید بر روی ایران و حزب‌الله باشد

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی از ایران و حزب‌الله لبنان به عنوان مشکل واقعی اسرائیل نام برده و خواهان تمرکز ارتش برای رویارویی با آنها شده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 09
کد خبر: ۲۵۶۷۶۱

به گزارش راهبرد معاصر، وزیر جنگ پیشین اسرائیل بنی گانتس در جریان سخنرانی در انجمن غرب آسیا در واشنگتن دی سی تصریح کرد که در حال حاضر ایران و حزب‌الله برای رژیم صهیونیستی، «مشکل واقعی» محسوب می‌شوند. 

 

وی مدعی شد: «داستان حماس یک خبر قدیمی است و داستان ایران و نائبان آن در سراسر منطقه و آن‌چه می‌خواهند انجام دهند، یک مسئله واقعی است».

 

این عضو سابق کابینه جنگ رژیم صهیونیستی ادامه داد که رژیم صهیونیستی باید تمرکز خود را به سمت حزب‌الله و مرز لبنان معطوف کند و هشدار داد که «در این مورد دیر هم شده است».

 

گانتس ادامه داد «ما نیرو‌های کافی برای مواجهه با غزه داریم و باید بر روی آن‌چه که در شمال رخ می‌دهد متمرکز شویم. زمان (رویارویی) شمال فرارسیده است و در حقیقت فکر می‌کنم دیر هم شده است».

 

وی تخلیه شمال اراضی اشغالی را یک اشتباه توصیف کرد و گفت «در غزه از نقطه تعیین‌کننده مبارزه عبور کردیم. هر آن‌چه که می‌خواهیم را می‌توانیم در غزه انجام دهیم. ما باید به دنبال توافق برای خارج کردن گروگان‌هایمان باشیم، اما اگر نتوانیم در روز‌ها و هفته‌های آتی به چنین چیزی برسیم، باید به سمت شمال برویم».

 

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی مدعی شده است که رژیم صهیونیستی «در صورت نیاز، قادر است کشور لبنان را هدف حمله» قرار دهد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده