حجت‌الاسلام صدیقی: جمهوری اسلامی حامی مظلومان است-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

حجت‌الاسلام صدیقی: جمهوری اسلامی حامی مظلومان است

خطیب موقت جمعه تهران گفت: ما در جمهوری اسلامی ایران حامی مظلومان هستیم و جهانیان شاهد این عملکرد ما در دفاع از مظلومان هستیم. دین ما، دین ستم‌سوز و طاغوت‌گریز است. باید موانع وحدت را از سرراه برداریم و نخبگان جهان اسلام باید فکر کنند و فعال باشند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 13
کد خبر: ۲۵۷۱۹۰

به گزارش راهبرد معاصر، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی این هفته‌ی پایتخت طی سخنانی بیان کرد: امام زمان(عج) پس از شهادت امام حسن عسکری(ع) در چنین روزی، در نهم ربیع عهده‌دار امامت و هدایت انسان‌ها شدند.

 

وی با اشاره به ایام ولادت پیامبر(ص) و هفته‌ی وحدت اظهار داشت: امام راحل(ره) هفته‌ی وحدت را برای همدلی مسلمانان طرح فرمودند؛ تفرقه علامت مرگ جامعه است و وحدت نیز نشانه‌ی زنده بودن است. همه از اختلاف ضرر می‌کنند و لازم است که مسلمین متحد باشند. خدا، دین، قرآن، پیامبر، قبله و راهنمای ما واحد است و باید حول آن وحدت داشته باشیم.

 

خطیب موقت جمعه تهران با بیان اینکه وحدت اولویت جهان اسلام است و دشمن این مهم را هدف گرفته است، گفت: امروز دشمن با اساس اسلام می‌جنگد و قرآن می‌سوزاند و کاری با شیعه و سنی ندارد و علیه اسلام تلاش می‌کند. دشمن به انسان‌ها، امکانات و زیرساخت‌ها رحم نمی‌کند و اینان را از بین می‌برود. آمریکا و صهیونیست‌های امروز به زنان و کودکان رحم نمی‌کنند؛ نگاه آن‌ها نابودی نسل آینده است و می‌خواهند یک مسلمان هم باقی نماند. برای مقابله با این اقدامات دشمن، راهی جز وحدت نداریم.

 

صدیقی اظهار داشت: ما در جمهوری اسلامی ایران حامی مظلومان هستیم و جهانیان شاهد این عملکرد ما در دفاع از مظلومان هستیم. دین ما، دین ستم‌سوز و طاغوت‌گریز است. باید موانع وحدت را از سرراه برداریم و نخبگان باید فکر کنند و فعال باشند.

 

وی درباره سفر رئیس‌جمهور به عراق عنوان کرد: برگزاری اولین سفر خارجی به عراق، انتخاب درستی بود؛ ما با عراق یک خانواده هستیم و مشترکات متعددی داریم. جاذبه‌ی نور ائمه(ع) ایران و عراق را با هم منسجم می‌کند.

 

امام جمعه موقت تهران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای دولت خاطر نشان کرد: باید این سخنان جدی گرفته شود و دولت این موارد را در دستورکار قرار دهد. کشور اولویت‌های فوری اعم از رسیدگی به معیشت مردم، افزایش ارزش پول ملی، ساماندهی کسب و کار، اشتغال، ازدواج، سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و اصلاح ساختار بودجه دارد. لازم است که همه‌ی دستگاه‌ها و بخش‌ها فعالیت‌های تولیدی را حمایت کنند.

 

صدیقی گفت: عملی کردن وعده‌ها، مردمی‌بودن، حضور بین جامعه، عدالت‌محوری، پررنگ روحیه اعتماد و امید، اشتغال، مبارزه با فساد، بهبود روابط با سایر کشورها و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از توقعات مردم از دولت است که در نطرسنجی‌ها احصا شده است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده