قتل مادربزرگ برای پول عروسی | نوه دستور جنایت را صادر کرد-راهبرد معاصر

قتل مادربزرگ برای پول عروسی | نوه دستور جنایت را صادر کرد

زن جوانی که با همدستی نامزدش مادربزرگ خود را به‌خاطر تهیه پول عروسی به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 14
کد خبر: ۲۵۷۲۷۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ شهریورماه امسال، مرگ مشکوک زن سالخورده‌ای در یکی از خانه‌های قدیمی جنوب تهران به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گزارش داده شد.

به دنبال اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند و جسد زن سالخورده‌ای را مشاهده کردند که بر اثر ضرب و جرح به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که طلا‌های مقتوله سرقت شده است و ماموران کلانتری منطقه سارق را به صورت اتفاقی دستگیر کردند.

بدین ترتیب مرد جوان هدف بازجویی قرار گرفت و ماجرا را اینطور توضیح داد: مقتوله مادربزرگ نامزدم است؛ قصد داشتیم تا به‌زودی با یکدیگر ازدواج کنیم، اما پولی نداشتیم. در این میان نامزدم مدعی شد مادربزگش طلا‌های زیادی در خانه نگهداری می‌کند که نقشه سرقت را طراحی کردیم.

متهم در ادامه گفت: روز حادثه به همراه دوستم راهی خانه موردنظر شدیم. پس از اینکه زن سالخورده درب را باز کرد او را هدف ضرب و جرح قرار دادیم و دستانش را با طناب بستیم. سپس طلا‌ها را سرقت کردم و پا به فرار گذاشتیم، اما پس از اینکه مسیر خود را از همدستم جدا کردم در میان راه توسط پلیس دستگیر شدم. نمی‌خواستیم مرتکب جنایت شوم و پشیمان هستم.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران پس دریافت این اطلاعات خیلی مهم، بی‌درنگ متهمان دیگر پرونده را در عملیات‌های جداگانه دستگیر کردند و سپس مأموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی تحقیقات خود را در رابطه با این جنایت هولناک ادامه دهند.

متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد. / تسنیم

کلمات کلیدی: قتل عروسی سرقت
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده