سخنگوی انصارالله درباره حمله موشکی به اسرائیل: این آغاز کار است-راهبرد معاصر

سخنگوی انصارالله درباره حمله موشکی به اسرائیل: این آغاز کار است

سخنگوی انصار الله یمن در واکنش به حمله موشکی امروز به اراضی اشغالی گفت موشک‌ها بدون هیچ مانعی وارد عمق اراضی اشغالی می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 15
کد خبر: ۲۵۷۳۵۲

به گزارش راهبرد معاصر، نصرالدین عامر، سخنگوی انصارالله یمن امروز یکشنبه با انتشار پیامی در حساب کاربری ایکس ضمن اشاره به حمله موشکی یمن به اسرائیل نوشت: «موشکی که از یمن شلیک شد به اسرائیل اصابت کرد.»

 

عامر نوشت که سامانه‌های دفاعی اسرائیل در رهگیری پرتابه ناکام ماندند و افزود: «این آغاز کار است».

 

وی در پستی جداگانه تصریح کرد: عمق (اراضی اشغالی) دشمن در واقع کاملاً در معرض دید نیرو‌های مسلح یمن قرار گرفته است، قبلا پهپاد‌ها و اکنون موشک‌ها، همه بدون هیچ مانعی وارد این اراضی می‌شوند.

 

«حزام الاسد» عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن خطاب به صهیونیست‌ها به زبان عبری اعلام کرد: در پناهگاه‌های زیرزمینی باشید و یا خارج از آن، باید بعد از ظهر امروز با دقت به آنچه رهبر بزرگ ما (سید عبدالملک الحوثی) که حقیقت را می‌گوید و با صداقت عمل می‌کند، گوش فرا دهید.

 

انصارالله یمن امروز با شلیک موشک بخش‌های مرکزی اراضی اشغالی را هدف قرار داد. این حمله موجب به صدا در آمدن آژیر‌های هشدار شد. ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تایید این حمله موشکی گفت این موشک از یمن پرتاب شده و در منطقه‌ای باز برخورد کرده است.

 

رژیم صهیونیستی ادعا کرد این حمله خسارتی در پی نداشته است، اما رسانه‌های عربی از زخمی شدن چند صهیونیست هنگام فرار و رفتن به مخفیگاه خبر داده اند.

 

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، علاوه بر حمله به اراضی اشغالی، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ را هدف قرار می‌دهند. / باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده