باباپنجعلی در فصل هفتم پایتخت حضور دارد؟ + فیلم-راهبرد معاصر

باباپنجعلی در فصل هفتم پایتخت حضور دارد؟ + فیلم

بازیگر سریال «پایتخت» گفت: من شنیده‌ام فصل جدید «پایتخت» شروع شده است، ولی هنوز هیچ اطلاعی به من ندادند، تا بگویند در این پروژه حضور پیدا کنم.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 15
کد خبر: ۲۵۷۳۶۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ علیرضا خمسه، بازیگر سریال «پایتخت» در پاسخ به این سوال که راز موفقیت سریال‌هایی مانند «پایتخت» را در چه می‌دیدید؟ توضیح داد: راز موفقیت این سریال را در نویسنده، کارگردان و تیم تولید می‌دانم. تمام این عوامل دست به دست هم داد، تا یک کار خاطره‌انگیز یا معمولی باشد.

خمسه در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود باباپنجعلی در فصل جدید پایتخت حضور دارد، اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: من شنیده‌ام فصل جدید «پایتخت» شروع شده است، ولی هنوز هیچ اطلاعی به من ندادند، که بگویند در این پروژه حضور پیدا کند.

بازیگر نقش باباپنجعلی درباره ساخت سریال‌های کمدی در تلویزیون گفت: آنقدر باید آزمون و خطا صورت بگیرد، تا به مدل فیلمسازی دهه هفتاد برگردیم.

وی درباره سریال «چرخ گردون» که این روز‌ها در پارک لاله در حال فیلمبرداری است، افزود: سریال «چرخ گردون» در پارک لاله در حال فیلمبرداری است. من و آقای حمید لولایی نقش دو دستفروش را داریم، که یکی آش فروش و دیگری عدسی فروش است. اسم من غلام عدسی است. هر دوی ما در عین رقابت با هم رفاقت داریم، تا به واسطه این سریال مسائلی از قبیل مشکلات خانوادگی و مسائل کسب‌وکار‌های کوچک مطرح بشود. امیدوارم این لحن شیرین و خوشایند مورد قبول مخاطب واقع شود، تا ما با فراغ‌بال فصل سوم این مجموعه را بسازیم.

خمسه در پاسخ به این سوال که مردم می‌پرسند چرا از سریال‌های خیابان خلوت‌کن دهه هفتاد و هشتاد خبری نیست؟ توضیح داد: مشکل در این است که سعه صدر در جامعه چه از جانب مسئولین و چه از جانب مردم وجود ندارد، تا ما درباره تمام مسائل صحبت کنیم. تاحدودی با محدودیت مواجه‌ایم. امیدوارم بتوانیم دایره مضامین‌مان را گسترده‌تر کنیم و به مسائل انتقادی بیشتری بپردازیم.

بازیگر سریال «چرخ گردون» در پاسخ به این سوال که «چرخ گردون» چقدر می‌تواند مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد؟ افزود: سعی می‌کند مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد. / باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده