آتش سوزی در یک ساختمان تجاری در خیابان فردوسی-راهبرد معاصر

آتش سوزی در یک ساختمان تجاری در خیابان فردوسی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق در طبقه پنجم یک ساختمان تجاری در خیابان فردوسی و مهار شدن آن توسط آتش نشانان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۲ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 15
کد خبر: ۲۵۷۴۱۸

به گزارش راهبرد معاصر، سید جلال ملکی در گفتگو با ایسنا درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۶:۳۴ دقیقه عصر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در ساختمان تجاری به آدرس خیابان فردوسی کوچه برلن به سامانه ۲۲۵ اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۴ ایستگاه به همراه تجهیزات کامل تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند و در مدت زمان پنج دقیقه به محل رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده کردند در یک ساختمان ۱۰ طبقه تجاری، در بالکن حدودا ۴۰ متری یک مغازه در طبقه پنجم، مقداری لوازم الکترونیکی مثل لامپ و ریسه نگهداری می‌شد که دچار آتش‌سوزی شده بودند.

ملکی گفت: این بالکن کاملا شعله‌ور بود و آتش در آستانه سرایت به داخل مغازه و تراس طبقه بالا بود که آتش نشانان توانستند خیلی سریع حریق را کنترل و مهار کنند.

وی افزود: دود حاصل از شعله‌ها به داخل طبقات نفوذ کرده بود، اما خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت و آتش‌نشانان همزمان با کنترل حریق، مشغول خارج کردن افراد و ایمن‌سازی محل شدند./ ایسنا 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار