پیشکسوتان دفاع مقدس فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند-راهبرد معاصر
رئیس سابق اطلاعات سپاه: تنها یک سوم پیجر‌های آلوده وارد لبنان شده بود | دیدار با آمریکا بدون قدرت داخلی به نتیجه‌ای نخواهد رسید رئیس جمهور به قطر می‌رود دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: پیگیری حادثه معدن طبس در اولویت رئیس‌جمهور است رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه: با کسانی که بر خلاف شرع عملی را مرتکب شوند بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد خواهد شد پزشکیان: درباره برجام در نیویورک گفتگو‌هایی انجام شد / تلاش بر این است که با گفتگو این روند و تحریم‌ها را پیگیری کنیم روایت محسن رضایی از نفوذی‌های جاسوس پزشکیان در گفتگو با الجزیره: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است پزشکیان پس از پایان سفر به نیویورک: با سران بیش از ۱۵ کشور گفتگو کردیم هیئت پارلمانی ایران عازم روسیه شد بررسی دوباره موضوع کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی ظریف: ایران در ماه‌های گذشته به شدت در برابر اسرائیل از خود خویشتنداری نشان داده است در دیدار پزشکیان با ایرانیان مقیم آمریکا چه گذشت؟ + تصاویر پاسخ پزشکیان به پرسش یک خبرنگار درباره بازگشت به برجام پزشکیان نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد

پیشکسوتان دفاع مقدس فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت روز چهارشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 24
کد خبر: ۲۵۸۲۳۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت صبح چهارشنبه ـ۴ مهر ۱۴۰۳ـ با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

در این برنامه علاوه بر حضور برخی از پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان عرصه جهاد و مقاومت، جمع دیگری از فعالان دفاع مقدس نیز از طریق ارتباط تصویری با همه مراکز استان‌ها در این دیدار حضور خواهند داشت.

بیانات رهبر انقلاب در این برنامه از ساعت ۱۰:۱۵ صبح روز چهرشنبه به صورت زنده و مستقیم از رسانه‌های KHAMENEI.IR، Leader.ir و شبکه یک سیما پخش می‌شود. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده