هشدار آنروا درباره شرایط غیرانسانی زندگی و بهداشت در غزه-راهبرد معاصر
حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در «ایلات» بایدن: باید از وقوع جنگ فراگیر جلوگیری شود تبدیل حیفا به شهر ارواح پس از شلیک موشک بالستیک حزب‌الله بیانیه دوم مقاومت: با موشک به دو هدف صهیونیستی حمله کردیم برنامه سفر نخست‌وزیر روسیه به ایران نتانیاهو: به اتحاد نیاز داریم/ در ۷ جبهه در حال جنگ هستیم آمار اولیه شهدا و زخمی‌های حملات رژیم صهیونیستی به یمن حملات پهپادی و موشکی شدید حزب‌الله به شهرک‌ها و مواضع رژیم صهیونیستی سناتور آمریکایی: دولت بایدن از ترس واکنش احتمالی ایران فلج شده است انفجار‌های پیاپی در عکا و خلیج حیفا پنتاگون: قابلیت پشتیبانی هوایی در خاورمیانه را تقویت می‌کنیم پیکر مطهر شهید نصرالله از زیر آوار سالم بیرون آورده شد ایران حمله رژیم صهیونیستی به یمن را به شدت محکوم کرد ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شهر صیدا در جنوب لبنان واکنش یمن به بمباران هوایی بندر الحدیده: اهداف غیرنظامی اسرائیل را هدف قرار خواهیم داد + فیلم

هشدار آنروا درباره شرایط غیرانسانی زندگی و بهداشت در غزه

آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی تاکید کرد که با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه، وضعیت بهداشتی در غزه فاجعه بار شده است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 30
کد خبر: ۲۵۸۷۷۲

به گزارش راهبرد معاصر، آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا تاکید کرد که شرایط بهداشتی و زندگی در نوار غزه  غیر انسانی است.

 

براساس گزارش القدس العربی، این آژانس در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد: کوه‌های زباله در مناطق مرکزی غزه در حال انباشته شدن هستند، در حالی که فاضلاب به خیابان‌ها نفوذ می‌کند.

 

این سازمان بین المللی افزود: خانواده‌ها چاره‌ای جز زندگی در کنار این زباله‌های انباشته ندارند که آنها را در معرض بوی نامطبوع و خطر یک فاجعه بهداشتی قریب الوقوع قرار می‌دهد. ما خواستار آتش بس فوری هستیم.

 

شایان ذکر است که رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حمله گسترده‌ای را به نوار غزه انجام داد. به گفته مقامات بهداشتی نوار غزه، تعداد شهدای فلسطینی در نتیجه حملات مداوم رژیم صهیونیستی به غزه به ۴۱۵۹۵ نفر و مجروح شدن ۹۶۲۵۱ نفر دیگر افزایش یافته است.


رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی، با نادیده گرفتن ۲ قطعنامه شورای امنیت برای متوقف کردن فوری حملاتش به نوار غزه و نیز دستورالعمل‌های دیوان بین‌المللی دادگستری درباره لزوم اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از نسل‌کشی و تلاش برای بهبود شرایط انسانی در غزه، به حملات خود ادامه می‌دهد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده