حضور زاکانی در صحن شورای شهر برای تشریح توافقات سفرش به سوریه-راهبرد معاصر

حضور زاکانی در صحن شورای شهر برای تشریح توافقات سفرش به سوریه

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از حضور زاکانی در صحن علنی شورای شهر برای تشریح توافقات سفرش به سوریه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 01
کد خبر: ۲۵۸۸۸۵

به گزارش راهبرد معاصر، مهدی چمران پیش از آغاز دویست و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح دستور جلسه امروز شورا در جمع خبرنگاران گفت: امروز نطق پیش از دستوری از سوی آقای علوی در خصوص حادثه تلخ شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله ارائه خواهد شد. البته قرار بود این صحبت‌ها در جلسه قبلی ارائه شود که به دلیل شرایط به جلسه امروز موکول شد که البته امروز هم شرایط جالبی نیست.

 

وی ادامه داد: پس از آن تجلیلی از آقای نظری معاون سابق خدمات شهری شهرداری تهران خواهیم داشت ما وظیفه خود می‌دانیم کسانی که خدمت می‌کنند قدردانشان باشیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: برای جلسه امروز از شهردار تهران دعوت شده تا درباره سفر سوریه و توافقاتی که در این سفر انجام شده است توضیحاتی را ارائه کنند؛ البته با اعضاء توافق کردیم که در این جلسه به موضوع ساختمان و ساختمان‌سازی پرداخته نشود و سوالی مطرح نشود و این موضوع را برای شرایط بهتری بگذاریم.

 

چمران در پاسخ به سوالی در خصوص زمان پاسخگویی به سوالات اعضاء در خصوص موضوع مسکن‌سازی در تهران اظهار کرد: مقداری جو عمومی و فضای کشور را باید در نظر بگیریم قطعا به این سوالات بعدا پاسخ داده خواهد شد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده