وعده آمریکا برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران-راهبرد معاصر
ایران: هیچ اطلاعی پیش از پاسخ به رژیم صهیونیستی به آمریکا ندادیم جزئیات جدید پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی | ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده است یمن: در صورت حماقت آمریکا برای بازدارندگی آماده‌ایم حمله سایبری همزمان با حمله موشکی ایران به اسرائیل حماس حمله موشکی گسترده ایران به اراضی اشغالی را تبریک گفت انگلیس خواستار کاهش تنش‌ها در منطقه خاورمیانه شد انفجار‌های مهیب در پی اصابت ده‌ها موشک به مواضع صهیونیست‌ها | تعطیلی فرودگاه تل آویو + فیلم نمایندگی ایران درباره پاسخ موشکی به اسرائیل: در صورت شرارت جدید پاسخ ویران کننده خواهد بود پنتاگون: در حمله موشکی ایران هیچ کدام از پایگاه‌های آمریکایی در منطقه هدف قرار نگرفتند گزارش رادیو اسرائیل: طی نیم ساعت ۲۰۰ موشک از ایران به اسرائیل شلیک شد بیانیه رئیس جمهور آمریکا قبل از آغاز حمله موشکی ایران ۸ شهید در جنایت جدید رژیم صهیونیستی در شهرک «بریتال» لبنان تیراندازی در تل‌آویو | هلاکت ۳ صهیونیست و زخمی شدن ۱۷ تن هشدار سفارت آمریکا به کارکنان خود در سرزمین‌های اشغالی هواپیمای حامل کمک‌های بشردوستانه ایران در لاذقیه نشست

وعده آمریکا برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران

آمریکا از اعمال دور جدید تحریم‌ها علیه ایران به بهانه حمله به سرزمین‌های اشغالی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 02
کد خبر: ۲۵۸۹۸۶

به گزارش راهبرد معاصر، آمریکا به عنوان بزرگترین حامی رژیم کودک کش صهیونیستی به حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داد.

 

بر این اساس، کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید در نشست هفتگی خود با اصحاب رسانه از اعمال دور جدید تحریم‌های علیه ایران به دلیل حمله به سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

 

وی با اشاره به حمله وعده صادق ۲ گفت: تحریم‌های گسترده ما علیه تهران پابرجا بوده و بی تردید ما به اجرای آنها ادامه خواهیم داد.

 

با این حال، این مقام کاخ سفید وارد جزئیات بیشتر در این باره نشد.

 

آمریکا طی یک سال اخیر بارها مانع از تصمیم گیری جامعه بین المللی برای پایان بخشیدن به جنگ غزه شده است. همچنین واشنگتن طی چند نوبت اقدام به ارسال تسلیحات پیشرفته به صهیونیست‌ها کرده است.

 

بمب‌های ۲ هزار پوندی که برای نسل کشی فلسطینیان در غزه و ترور رهبران مقاومت مورد استفاده قرار گرفته است به طور مستقیم از سوی آمریکا تأمین شده است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده