سخنگوی دولت: عملیات موشکی جمهوری اسلامی با موفقیت انجام شد-راهبرد معاصر
در کمیسیون امنیت ملی با حضور وزیر امور خارجه چه گذشت؟ دستور پزشکیان برای رسیدگی جدی به فروش فیلترشکن و زمینه‌های رواج آن شبکه خبر: ضربه مهلکی به اهداف صهیونیستی وارد شده است سپاه پاسداران: قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم موشک باران اسرائیل | بیانیه سپاه پاسداران منتشر شد عملیات موشکی ایران علیه اسرائیل | سپاه اطلاعیه می‌دهد پیام رهبر انقلاب اسلامی در پی شهادت سردار نیلفروشان دستگیری اشرار مسلح حمله تروریستی نیکشهر آغاز شد شهادت ۶ نفر در حوادث تروریستی امروز سیستان و بلوچستان | دستور وزیر کشور برای پیگیری این حوادث پزشکیان در گفتگو با المنار: با قدرت در مقابل ظلم و جنایت می‌ایستیم پزشکیان در دیدار نخست وزیر روسیه: توافق برای تبدیل ایران به هاب‌ترانزیتی و گازی نمونه‌ای از همکاری تهران و مسکو است پاسخ فرزند پزشکیان به ادعای مشترک مطهری و ثابتی درباره علت «توقف عملیات انتقام شهید هنیه» «پورجمشیدیان» دبیر شورای امنیت کشور شد عارف در تماس تلفنی با نخست‌وزیر لبنان: کشور‌های اسلامی اقدامات فوری در حمایت از لبنان و فلسطین اتخاذ کنند پزشکیان در جلسه هیئت دولت: وعده آمریکا برای آتش‌بس درصورت پاسخ ندادن به ترور هنیه دروغ بود

سخنگوی دولت: عملیات موشکی جمهوری اسلامی با موفقیت انجام شد

سخنگوی دولت گفت: برخلاف ادعاهای دشمنان عملیات موشکی جمهوری اسلامی ایران با موفقیت کامل انجام شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 02
کد خبر: ۲۵۹۰۲۱

به گزارش راهبرد معاصر، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات جمهوری اسلامی ایران با موفقیت انجام شد اگرچه دشمنان خلاف این مسئله را تاکید می‌کنند اما همین که موفق شدیم تعداد زیادی از موشک‌ها را به اهداف از پیش تعیین شده شلیک کنیم جای خوشحالی دارد.

 

وی افزود: در ابتدای جلسه گزارشی از عملیات دیشب ارائه شد و تاکید بر این بود که مهم‌ترین مسئله برای ما حفظ آرامش مردم است. مواضع ایران همیشه صلح طلبانه بوده است اما قاعدتاً اگر کسی پای خود را از گلیمش درازتر کند و نقشه‌ای را برای جمهوری اسلامی ایران بکشد مطمئن باشد که آنقدر مردم دلیری داریم که پای این مسئله می‌ایستند. 

 

مهاجرانی متذکر شد: در جلسه هیئت دولت آقای فرطوسی‌زاده به عنوان دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران انتخاب شدند انتخاب فردی که به زبان‌های روز دنیا مسلط باشد اهمیت زیادی داشت و ما می‌توانیم از مزایای این انتصاب استفاده کنیم. 

 

سخنگوی هیئت دولت تاکید کرد: همچنین در جریان جلسه هادی حق شناس به عنوان استاندار گیلان منصوب شد و امیدواریم ایشان در چهارچوب میثاق دولت چهاردهم که وفاق ملی است حرکت کند.

 

 وی بیان کرد: ساعات کاری اداری در حوزه‌های ستادی همچنان از ساعت ۷ تا ۹ صبح شناور است تا مسئله ترافیک کنترل شود. همچنین در ادامه جلسه مجوز مذاکره پاراف صادر شد.  مستثنا شدن خرید خودرو سواری توسط صندوق توسعه دریایی با شرط خروج از موضوع نیز به تصویب رسید. 

 

مهاجرانی گفت: همچنین اصلاح ماده ۹ آیین نامه اجرایی بندهای الف،ب، پ، ت، ث،ج و تبصره ۱ بند ط تبصره ۱۰ و بند د تبصره ۱۵ بودجه سال جاری در دستور کار بود که برای تعیین نرخ اوراق مالی اسلامی به تصویب رسید و چهار موضوع نیز به کمیسیون‌های مربوط به برگشت خورد.

 

سخنگوی دولت تاکید کرد: فراموش نکنیم که دولت بخشی از حاکمیت است و طبیعتاً وقتی درباره مسئله‌ای حاکمیت تصمیم می‌گیرد  دولت با او همسو و در هماهنگی کامل خواهد بود.قطعا علاقه‌ای به افزایش جنگ افروزی نداریم  و رویکرد ما دفاع بود و در این مسئله مصمم‌ترین هستیم. ایران در ترور شهید هنیه خویشتن داری کرد اما این رژیم صهیونیستی بود که به تنش‌ها دامن زد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده