انفجار‌های شدید در کلان‌شهر تل آویو-راهبرد معاصر
اسرائیل: پاسخ ایران بی‌سابقه بود | به دنبال جنگ تمام‌عیار با ایران نیستیم امیر قطر خواستار همکاری برای توقف تجاوزات اسرائیل علیه لبنان شد پزشکیان به وزیر عربستان:وعده صادق پاسخی مشروع به اسرائیل بود ارتش یمن: هدفی حیاتی در تل‌آویو را با پهپاد هدف قرار دادیم پیکر سیدحسن نصرالله روز جمعه تشییع می‌شود پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه هدف حمله موشکی قرار گرفت انفجار‌های شدید در کلان‌شهر تل آویو جزئیات کمین مرگبار مقاومت لبنان علیه نظامیان رژیم اسرائیل آمریکا: به‌دنبال تقویت تحریم‌های موجود علیه ایران هستیم امیر قطر: اسرائیل باید جنگ ظالمانه علیه غزه، کرانه باختری و لبنان را متوقف کند عراقچی: با هر اقدام اسرائیل قوی‌تر از همیشه مقابله می‌کنیم حمله موشکی گسترده حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی ادعای صدراعظم آلمان درباره پاسخ موشکی ایران به اسرائیل دیدار مشاور رهبر انقلاب با فرستاده پوتین در تهران + جزئیات تنبیه زندانیان پس از برگزاری جشن شادی برای حمله موشکی ایران به اسرائیل!

انفجار‌های شدید در کلان‌شهر تل آویو

منابع اسرائیلی از شنیده شدن صدای انفجار‌های شدید در غرب و جنوب تل آویو خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 03
کد خبر: ۲۵۹۰۹۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ رسانه‌های اسرائیلی بامداد امروز (پنج َشنبه) از شنیده شدن صدای چند انفجار در سواحل تل آویو خبر دادند، برخی منابع نیز نوشته‌اند که چند پهپاد از سمت غرب تل آویو وارد آسمان این شهر شده‌اند.

در این میان ارتش اشغالگر اسرائیل نیز مدعی ره‌گیری و انهدام یک «هدف نامشخص هوایی» در نزدیکی ساحل تل آویو شد؛ برخی منابع اسرائیلی نوشته‌اند که سه پهپاد از سمت یمن به سوی تل آویو شلیک شده است.

دقایقی پس از این انفجارها، آژیر‌های هشدار در تل آویو بار دیگر به صدا در آمدند و سپس صدای انفجار در منطقه «بات یام» در جنوب این شهر به گوش رسید.

همزمان میان جنگنده‌ها و بالگرد‌های نظامی در ارتفاع پایین در آسمان تل آویو به پرواز در آمده و از صهیونیست‌ها خواسته شده است تا همچنان در پناهگاه‌ها بمانند. رسانه‌های اسرائیلی همچنین مدعی انهدام چند پهپاد شده‌اند.

تا لحظه تنظیم این خبر هیچ طرفی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است؛ هرچند رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرده‌اند پهپاد‌ها از سمت یمن شلیک شده بودند. / تسنیم

کلمات کلیدی: تل آویو انفجار
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار