پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه هدف حمله موشکی قرار گرفت-راهبرد معاصر
برگزاری سومین مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا در دوحه با حضور رئیس جمهور کشورمان اسرائیل: پاسخ ایران بی‌سابقه بود | به دنبال جنگ تمام‌عیار با ایران نیستیم امیر قطر خواستار همکاری برای توقف تجاوزات اسرائیل علیه لبنان شد پزشکیان به وزیر عربستان:وعده صادق پاسخی مشروع به اسرائیل بود ارتش یمن: هدفی حیاتی در تل‌آویو را با پهپاد هدف قرار دادیم پیکر سیدحسن نصرالله روز جمعه تشییع می‌شود پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه هدف حمله موشکی قرار گرفت انفجار‌های شدید در کلان‌شهر تل آویو جزئیات کمین مرگبار مقاومت لبنان علیه نظامیان رژیم اسرائیل آمریکا: به‌دنبال تقویت تحریم‌های موجود علیه ایران هستیم امیر قطر: اسرائیل باید جنگ ظالمانه علیه غزه، کرانه باختری و لبنان را متوقف کند عراقچی: با هر اقدام اسرائیل قوی‌تر از همیشه مقابله می‌کنیم حمله موشکی گسترده حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی ادعای صدراعظم آلمان درباره پاسخ موشکی ایران به اسرائیل دیدار مشاور رهبر انقلاب با فرستاده پوتین در تهران + جزئیات

پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه هدف حمله موشکی قرار گرفت

منابع سوری از حملات موشکی به پایگاه ارتش آمریکا در شهر «الشدادی» در شمال شرق سوریه خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 03
کد خبر: ۲۵۹۰۹۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ منابع سوری بامداد امروز (پنج شنبه) به شبکه المیادین خبر دادند که گروه‌های مقاومت پایگاه نظامی آمریکا در شهر «الشدادی» واقع در جنوب استان الحسکه در شمال شرق سوریه را موشک‌باران کرده‌اند.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز پیش از آن خبر داده بود که چند منور بر فراز این پایگاه شلیک شده که در پی آن تمامی نظامیان آمریکایی داخل پایگاه به حالت آماده‌باش در آمده بودند.

حمله موشکی به پایگاه الشدادی پس از آن است که منابع محلی در سوریه روز دوشنبه از فرود یک هواپیمای باری نظامی در این پایگاه حامل سلاح و تجهیزات خبر داده بودند.

بامداد روز گذشته نیز گروه‌های مقاومت در سوریه همزمان با حملات سپاه پاسداران به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، پایگاه نظامی آمریکا در میدان نفتی العمر در شرق دیرالزور را هدف حمله راکتی قرار دادند. براساس این گزارش، پایگاه آمریکایی‌ها در نزدیک میدان گازی کونیکو نیز هدف حمله راکتی نیرو‌های مقاومت در شمال دیرالزور قرار گرفت. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار